ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 90908
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۵:۰۰
  • 145 بازدید
  • ارسال توسط :

واشنگتن‌ پست: شیوه رفتار رژیم سعودی در یمن شبیه برخوردش با پرونده خاشقجی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن‌ پست در مقاله اخیر خود ضمن بررسی سخنان تازه مقامات آمریکایی مبنی بر لزوم پایان یافتن سریع جنگ در یمن، نوشت: سعودی‌ها ادعا می‌کنند که آماده مذاکره هستند، اما شیوه رفتار آن‌ها در خصوص جنگ یمن نیز شبیه […]

واشنگتن‌ پست: شیوه رفتار رژیم سعودی در یمن شبیه برخوردش با پرونده خاشقجی استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه واشنگتن‌ پست در مقاله اخیر خود ضمن بررسی سخنان تازه مقامات آمریکایی مبنی بر لزوم پایان یافتن سریع جنگ در یمن، نوشت: سعودی‌ها ادعا می‌کنند که آماده مذاکره هستند، اما شیوه رفتار آن‌ها در خصوص جنگ یمن نیز شبیه رفتارشان در پرونده جمال خاشقجی است.

جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد محمد بن سلمان، روز دهم مهر در کنسول‌گری عربستان در ریاض به قتل رسید. سعودی‌ها در ابتدا و برای روزها قتل وی را انکار می‌کردند اما سرانجام به دنبال فشار بین المللی پذیرفتند که او به شکلی برنامه‌ریزی شده به قتل رسیده است.

واشنگتن‌پست در ادامه به کشتار دانش‌آموزان یمنی در جریان حمله ائتلاف متجاوز سعودی به یک اتوبوس اشاره کرد و نوشت: آنها ابتدا این حمله را، حمله به هدفی مشروع خواندند، اما در ادامه با افزایش خشم بین‌المللی، آن را حمله‌ای خودسرانه دانستند و قول دادند که در خصوص آن تحقیق کرده و عاملان آن را مجازات می‌کنند. درست مشابه رفتاری که درباره پرونده خاشقجی در پیش گرفتند.

در ادامه این مطلب آمده است: اگر دولت ترامپ در پایان دادن به جنگ فاجعه‌بار یمن جدی‌ست، باید راهی برای مقابله با بی‌صداقتی و بی‌رحمی رژیم بن‌ سلمان بیابد.

وزرای خارجه و دفاع آمریکا به تازگی در اقدامی هماهنگ تاکید کردند مذاکرات برای پایان دادن به بحران در یمن باید تا یک ماه آینده آغاز شود.

این در حالی است که جنبش انصارالله یمن طرح پیشنهادی آمریکا برای پایان بحران یمن را ادامه نقشه دشمن برای تجزیه یمن و از بین بردن حاکمیت این کشور دانسته و اعلام کرده است یمن هیچ طرح و پیشنهادی که در آن حاکمیت و استقلال کشور را نقض کند نخواهد پذیرفت، راه حل پیشنهادی آمریکا تجزیه یمن را به همراه خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن