ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91031
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
  • 349 بازدید
  • ارسال توسط :
دختربچه نماد درد و رنج مردم یمن درگذشت

دختربچه نماد درد و رنج مردم یمن درگذشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، «امل حسین» دختربچه هفت ساله یمنی که به عنوان نماد درد و رنج مردم یمن شناخته می شد، درگذشت. عکس این دختربچه را برای اولین بار روزنامه نیوریورک تایمز برای نشان دادن وضعیت اسف بار یمن و شرایطی که تجاوز ائتلاف سعودی در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، «امل حسین» دختربچه هفت ساله یمنی که به عنوان نماد درد و رنج مردم یمن شناخته می شد، درگذشت.
 عکس این دختربچه را برای اولین بار روزنامه نیوریورک تایمز برای نشان دادن وضعیت اسف بار یمن و شرایطی که تجاوز ائتلاف سعودی در این کشور با بار آورده، منتشر کرده بود.
تصویر این دختربچه که براثر تجاوز ائتلاف سعودی به یمن از سوء تغذیه شدید رنج می برد، خشم محافل مختلف را در جهان به همراه داشته بود، روزنامه نیویورک تایمز در این باره نوشت: عده زیادی برای کمک به خانواده این دختربچه یمنی ابراز تمایل کرده اند.

خانواده این دختربچه یمنی می گویند که وی در یکی از اردوگاههای آوارگان در چند مایلی یک بیمارستان فوت کرده است.

به نوشته روزنه نیویورک تایمز، «امل» یکی از ۱.۸ میلیون کودک یمنی است که از سوء تغذیه شدید در یمن رنج می برند؛ کودکانی که بعد واقعی تجاوز علیه این کشور فقیر را نشان می دهند.

 دو میلیون مادر گرسنه در یمن

از سوی دیگر سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه دو میلیون مادر گرسنه در یمن وجود دارد، اعلام کرد: مادران نیز به دلیل قحطی شدید در این کشور در معرض خطر مرگ هستند.

به نقل از العربی الجدید، صندوق جمعیت ملل متحد در این باره اعلام کرد: قحطی شدید در یمن، جان دو میلیون مادر را با خطر مرگ مواجه کرده است.

این صندوق افزود: کمبود غذا، آوارگی، سوء تغذیه و وخامت اوضاع بهداشتی تا حد زیادی بر بهداشت و رفاه ۱.۱ میلیون زن باردار یا زنانی که دارای نوزادان شیرخواره هستند، تاثیر گذاشته است.

تجاوز ائتلاف سعودی- اماراتی به یمن، مارس ۲۰۱۵ میلادی آغاز شد و هنوز به پایان نرسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن