ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91052
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
انقلاب اسلامی راه حق و باطل و ایمان و کفر را به دنیا معرفی کرد/ ۴۰ سال ایستادگی در مقابل نظام سلطه

انقلاب اسلامی راه حق و باطل و ایمان و کفر را به دنیا معرفی کرد/ ۴۰ سال ایستادگی در مقابل نظام سلطه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو جواد منصوری تحلیلگر مسائل سیاسی امروز در سلسله نشست‌های شنبه‌های انقلاب که با موضوع استکبارستیزی که در محل سفارت سابق آمریکا برگزار شد گفت: هدف آمریکا تبدیل ایران به یکی از ایالت‌های این کشور بود، اما برنامه‌های آن‌ها مطابق پیش […]

انقلاب اسلامی راه حق و باطل و ایمان و کفر را به دنیا معرفی کرد/ ۴۰ سال ایستادگی در مقابل نظام سلطهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو جواد منصوری تحلیلگر مسائل سیاسی امروز در سلسله نشست‌های شنبه‌های انقلاب که با موضوع استکبارستیزی که در محل سفارت سابق آمریکا برگزار شد گفت: هدف آمریکا تبدیل ایران به یکی از ایالت‌های این کشور بود، اما برنامه‌های آن‌ها مطابق پیش بینی‌های صورت گرفته محقق نشد. در هر حال بعد از ۵۴ سال می‌بینیم که قضیه به گونه‌ای عجیبی متفاوت از آنچه آمریکایی‌ها فکر می‌کردند اتفاق افتاده است.

وی افزود: اگر تحولات را در طول این مدت بررسی کنیم متوجه می‌شویم که حرکت‌های مبارزین و انقلابیون و کسانی که به معنای واقعی خط امام را پیروی می‌کردند و ثمراتی را به وجود آورده اند، اما آنچه که در دنیا به وجود آمده بسیار فراتر از آنچیزی است که انقلابیون انجام داده اند چرا که امروز شاهد این هستیم که انقلاب اسلامی هیمنه نظام استکباری را شکسته است. از این رو یقینا همه شکست‌ها نتیجه کار ما نیست و یک اراده مافوق بشر کار را به اینجا رسانده است.

وی با بیان اینکه جریان اربعین را نمی‌توان با هیچ یک از معیار‌های عادی و مادی دنیا ترسیم کرد و این یکی از پیامد‌های انقلاب است افزود: دشمن شناسی و استکبار شناسی یکی از مسایلی است که کمتر به آن پرداخته شده است. از این رو باید عمیقا به این مقوله بپردازیم.

وی با بیان اینکه خداوند از ابتدا تا انتهای قرآن به طور دائم دو جبهه کفر و ایمان را نشان می‌دهد افزود: خداوند ۷۳ خصلت را برای مستکبرین مطرح کرده است. با این وجود اگر این خصلت‌ها را به طور جامع درک کنیم خیلی از اختلاف‌هایی که در تحلیل‌های ما وجود دارد دیگر وجود نخواهد داشت.

منصوری با بیان اینکه اگر خصلیت‌های مستکبرین را می‌شناختیم دیگر اعتمادی به دشمن و امیدواری به راه‌های آن‌ها و وفای به عهدشان دیگر برای ما اعتباری نداشت تصریح کرد: بحث دشمن شناسی از ابزار مهم برای حفظ موجودیت و منافع مدیریت ماست از این رو اگر دشمن شناسی نباشیم ضربه می‌خوریم.

وی با بیان اینکه امروز بخش عمده‌ای از مشکلات که با آن دچارهستیم ناشی از آن است که استکبار را آنگونه که باید نشناخته ایم افزود: البته عده‌ای هم که در اقلیت هستند نمی‌خواهند استکبار را بشناسند.

وی با بیان اینکه امروز شاهدیم نظام تبلیغاتی غرب برای فریب و پنهان کاری نقاط ضعف خود و نقاط ضعف ما هزینه‌های زیادی می‌کند گفت: تا کنون بیش از ۱۰ کتاب در خصوص آینده آمریکا توسط تحلیلگران مطرح این کشور نوشته شده و همه آن‌ها بر متلاشی شدن و سقوط آمریکا تاکید کرده اند.

وی از کتاب آمریکا در سراشیب، مرگ غرب، پایان عصر آمریکا و مکافات به عنوان بخشی از کتاب‌های نوشته شده در خصوص سقوط آمریکا نام برد و افزود: باید این کتاب‌ها را به کسانی داد که از آمریکا و غرب دفاع می‌کنند و می‌گویند دنیا دنیای تعامل، بده بستان، برد برد و دنیای حقوق بشر است.

وی با اشاره به این که رییس جمهور آمریکا هیچ ابهامی در خصوص ماهیت و اهداف این کشور در دشمنی با انقلاب اسلامی به جا نگذاشته تصریح کرد: اگر با این شرایط کسی از آمریکا دفاع کند و به این کشور امیدوار باشد معلوم است که این آدم می‌خواهد با دست خودش یک راه انحطاطی و فریب را طی کند و دیگران را نیز به این راه بکشاند.

وی تصریح کرد: نباید وقت خود را برای کسانی که نمی‌خواهند بدانند آمریکا چه خطراتی دارند تلف کنیم البته چنین کسانی نیز خطرناک هستند.

منصوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه حق و باطل و ایمان و کفر را به دنیا معرفی کرد و در این مسیر ایستاده افزود: یکی از وزاری اسبق امور خارجه آمریکا در جلسه تودیع خود گفته بود که ما ۳۵ سال است هر کاری علیه ایران توانسته ایم انجام دادیم، ولی به نتیجه نرسیدیم در هر حال من هم نمی‌دانم چرا، ولی شما این موضوع را که چرا برنامه‌های ما در مقابل ایران به نتیجه نمی‌رسند را بررسی کنید. با این وجود باید گفت: ۴۰ سال ایستادگی در مقابل نظام سلطه کار ساده‌ای نیست.

وی با بیان اینکه میزان حجم مطالعه، تبلیغ وتهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران با دوره شوروی قابل مقایسه نیست و این حجم حمله علیه آن‌ها نمی‌شد تصریج کرد: باید مسیر اسلام، شیعه، عاشورا و شهادت را ادامه دهیم. در این صورت قطعا پیروزیم.

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه پیروزی با نمردن و از بین نرفتن ثروت محقق نمی‌شود افزود: امام خمینی گفتند بگذارید همه ما را بکشند، ولی ما دست از هدف و برنامه خود برنمی داریم. سوال بنده این است که مگر امام حسین (ع) پیروز نشد؟

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها اصلا اهمیت شهادت و ائمه را نمی‌دانند از این رو باید گفت: خر چه داند قدر حلوای نبات تصریح کرد: عمران و آبادانی کشور مساله جدی است و، ولی آیا ما برای این کار‌ها انقلاب کرده ایم. معتقدم که اشتباه بزرگ رسانه ملی این است که می‌گویند ساختن راه و بندر را به عنوان دستاورد‌های انقلاب مطرح می‌کنند در هر حال ما قرار است مسیر تاریخ بشریت را عوض کنیم از این رو انقلاب اسلامی نیامد تا ۱۰۰ فروند هواپیما را به ۴۰۰ فروند هواپیما افزایش دهد اگر چه کار‌هایی هم صورت گرفته و ما از مسوولین تشکر می‌کنیم. ولی بحث این است که اگر دیگران برج‌ها و بندر‌های آنچنانی ساخته اند آیا موفق‌تر بوده اند؟

وی با بیان اینکه اگر ما مشکلات اقتصادی داریم دلیلش این است که راه انقلاب را گم کرده ایم افزود: یکی از بزرگترین کار‌های انقلاب اسلامی که البته به آن خیلی کم توجه شده است این است که ما برنامه‌ها و مکتب‌های رایج دنیا همچون لیبرالیسم، کاپیتالیسم و سوسیالیسم را در دنیا بی اعتبار کرده ایم.

وی افزود: تاکنون همه دولت‌های بزرگ که بت لیبرالیسم هستند از جنایات سعودی در یمن حمایت می‌کردند، ولی چند روز پیش که آمریکا گفت: جنک یمن باید تمام شود اروپایی‌ها نیز گفتند از این به بعد صلاح نیست جنگ ادامه پیدا کند با این وجود باید به اروپایی‌ها گفت: اصلا شما کجا بوده اید و آیا اصلا فکر و استقلال دارید؟

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه دولت‌های بزرگ خیلی نگرانند که با تغییرات موجود کلا نظام بین الملل دگرگون شود افزود: رییس جمهور سابق آمریکا به دانشگاه‌ها گفته راهی را برای جلوگیری از موج گرایش به اسلام پیدا کنند تا به آن عمل شود معتقدم این یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز لیبرالیسم پاسخگوی نیاز‌های مردم نیست به همین دلیل مردم به اسلام گرایش پیدا کرده اند افزود: آنچه که در آینده اتفاق می‌افتد در راستای قدرت گرفتن اسلام و سقوط استکبار است که امام خمینی (ره) در این رابطه گفتند اسلام پوزه ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت می‌کشاند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن