ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91067
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
  • 210 بازدید
  • ارسال توسط :

هشدار یونیسف نسبت به قحطی در یمن

خبرگزاری مهر: «گرت کاپلار»، مدیر منطقه‌ای آژانس کودکان سازمان ملل متحد، «یونیسف»، روز شنبه نسبت به وقوع قحطی و بحران انسانی در یمن هشدار داد. کاپلار با اشاره به درخواست برخی مقامات غربی و آمریکایی برای توقف جنگ در یمن گفته است که آژانس کودکان سازمان ملل در حال حاضر برای کمک رسانی و اعزام […]

خبرگزاری مهر: «گرت کاپلار»، مدیر منطقه‌ای آژانس کودکان سازمان ملل متحد، «یونیسف»، روز شنبه نسبت به وقوع قحطی و بحران انسانی در یمن هشدار داد.

کاپلار با اشاره به درخواست برخی مقامات غربی و آمریکایی برای توقف جنگ در یمن گفته است که آژانس کودکان سازمان ملل در حال حاضر برای کمک رسانی و اعزام نیروهای امدادی در مناطق جنگی یمن به شدت دچار مشکل و با موانع متعدد روبرو است و این روند می‌تواند قحطی را در یمن به مرز غیرقابل تحمل برساند.

مدیر منطقه‌ای آژانس کودکان سازمان ملل متحد، یونیسف، همچنین افزود که نیروهای تحت حمایت عربستان مانع امدادرسانی و کمک به جنگ زدگان این کشور می‌شوند و این موضوع به بحرانی‌تر شدن اوضاع این کشور فقیر افزوده است.

کاپلار همچنین وضعیت امروز یمن را از آن چه در گذشته بوده، بسیار وخیم‌تر و بحرانی‌تر توصیف کرد.

یمن از فروردین ۱۳۹۴ تا کنون با جنگ تحمیلی از سوی ائتلاف نظامی به سرکردگی عربستان سعودی روبروست و تا کنون هشدارها و درخواست‌های جهانی از رهبران ریاض برای توقف و پایان دادن به جنگ علیه یمن بی نتیجه بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن