ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91076
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۵:۴۵
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
قلع و قمع متجاوزان سعودی در ساحل غربی

قلع و قمع متجاوزان سعودی در ساحل غربی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن در گفتگو با خبرگزاری یمنی (سبا) گفت: در جریان عملیات ساحل غربی و هنگام شکست پیشروی‌های دشمن در دو جبهه کیلو ۱۶ و المطار (فرودگاه) در ساحل غربی طی ۴۸ ساعت گذشته، ۱۱۳ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی ارتش یمن در گفتگو با خبرگزاری یمنی (سبا) گفت: در جریان عملیات ساحل غربی و هنگام شکست پیشروی‌های دشمن در دو جبهه کیلو ۱۶ و المطار (فرودگاه) در ساحل غربی طی ۴۸ ساعت گذشته، ۱۱۳ نفر از متجاوزان و مزدوران کشته شدند و ۱۵۶ نفر دیگر از جمله برخی سرکردگان آن‌ها زخمی شدند. همچنین ۶۹ زره پوش منهدم شد.

وی افزود: دشمن با ۳ تیپ نظامی از دو محور یکی به سمت کیلو ۱۶ و دیگری از غرب فرودگاه در حال پیشروی بودند، اما مبارزان قهرمان ما در کمین دشمن بودند و تمام تلاش‌های آن‌ها به رغم پشتیبانی گسترده هوایی را با شکست مواجه کردند.

سخنگوی ارتش یمن توضیح داد که روز گذشته آمار تلفات دشمن ۷۰ کشته و ۱۰۱ زخمی در منطقه کیلو ۱۶ و ۱۲ کشته و ۱۵ زخمی در منطقه فرودگاه بود.   قلع و قمع متجاوزان سعودی در ساحل غربی
سرتیب یحیی سریع خاطرنشان کرد که این آمار‌ها اعم از تعداد کشته شدگان و مجروحان آمار اولیه است که به بیمارستان الجمهوری در عدن رسیدند در حالی که ده‌ها کشته و زخمی در بیمارستان‌های المخا والخوخه هستند و اجساد برخی دیگر از آن‌ها در میدان نبرد بر روی زمین باقی مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن