ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91088
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۶:۳۹
  • 260 بازدید
  • ارسال توسط :
نماهنگ ثانیه های سنگین در کرمان کلید خورد

نماهنگ ثانیه های سنگین در کرمان کلید خورد

 کارگردان  نماهنگ "ثانیه های سنگین" در گفت و گو با برنا آشنایی و شناخت بیشتر نسل جوان و جامعه از شهدای مدافع حرم را از اهداف ساخت این نماهنگ عنوان کرد و گفت: در این نماهنگ سعی شده خاطرات شهید مدافع حرم از نگاه فرزندش با هنرمندی رضاخانی، سعید تقی زاده و کبری احمدی به […]

 کارگردان  نماهنگ "ثانیه های سنگین" در گفت و گو با برنا آشنایی و شناخت بیشتر نسل جوان و جامعه از شهدای مدافع حرم را از اهداف ساخت این نماهنگ عنوان کرد و گفت: در این نماهنگ سعی شده خاطرات شهید مدافع حرم از نگاه فرزندش با هنرمندی رضاخانی، سعید تقی زاده و کبری احمدی به تصویر کشیده شود.

ابوذر غفاری مقدم ادامه داد: ساخت این پروژه تا پایان آبان ماه ادامه دارد و بخش اعظم آن در کرمان و بقیه سکانس ها در تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

او خاطرنشان کرد: نماهنگ ثانیه های سنگین با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کرمان، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان و با صدای زیبای خواننده محبوب کشور علیرضا روزگار در حال ساخت میباشد.

غفاری مقدم اضافه کرد: علی احمدی حمیدرضا خانی به عنوان دستیاران کارگردان،  فرزاد گوری تصویربردار، کوروش فقیر شاهی مدیر روابط عمومی، علی احمدی و آرزو امیری پور گریم،  مالک نیکویی مدیرتولید ،  زهرا نصیری منشی صحنه ، مهدیه حسن نژاد رنجبر و ناهید علی توکلی تدارکات در این راه ما را یاری کرده اند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن