ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9110
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعین حرم هدفی جز شهادت در راه اسلام نداشتند

مدافعین حرم هدفی جز شهادت در راه اسلام نداشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجویان بیدار»با آغاز درگیری های کور و جاهلانه تکفیری ها به سرکردگی اربابان لیبرال غربی و صهیونیستی و مزدوری حاکمان فاسد منطقه, ایران اسلامی بر تن سربازان خود لباس رزم پوشانید و راهی جبهه شان گردانید. جبهه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دانشجویان بیدار»با آغاز درگیری های کور و جاهلانه تکفیری ها به سرکردگی اربابان لیبرال غربی و صهیونیستی و مزدوری حاکمان فاسد منطقه, ایران اسلامی بر تن سربازان خود لباس رزم پوشانید و راهی جبهه شان گردانید. جبهه هایی که یک طرف آن عشیره ی بنی امیه در خیال محو اسلام و وحدانیت است و در طرف دیگر سربازان اسلام در پی دفاع مردانه از عزت و کیان اسلامی خود هستند.

نقل است که حاج قاسم سلیمانی چند روز پیش گفته است که" داعش را برای ایران ساخته اند و هدفشان ایران بوده است". سردار سلیمانی صریحا اشاره می کند که" سربازان ایران از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع می کنند". زیرا ایران مرکز اسلام انقلابی و ضداستکباری است وگرنه ایران بما هو ایران,جغرافیایی است شبیه بسیاری ملل دیگر. آنچه ایران را بارز و برجسته می کند, حکومت شیعی مقتدر و سرافراز ان است که 4 دهه است تمام هدفهای شیطان بزرگ را ناکام گذاشته است و ارباب منشی و قلدری آمریکایی ها در 40 سال پیش در منطقه را به ذلت و خواری بدل کرده و در مقاطع و برهه های متعددی این هیمنه پوک را رسوا ساخته است؛ رسوایی که اخرین مورد آن , دستگیری افسران دریایی امریکا در خلیج فارس و تحقیر تمام قد آنان بود.

موجودیت ضداستکباری و سازش ناپذیر ایران مولود تفکر ناب اسلامی است و آنچه باعث این شور و اشتیاق سربازان ایرانی شده است, دلبستگی به همین تفکر ناب است.گذری در وصیت نامه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و نیز مدافعان حرم اثبات این مدعاست.

با این اوصاف به تازگی فضایی رقم خورده است که در کمال بی اعتنایی به این اصالت اسلامی, سعی دارد شهادت مدافعان حرم را دفاع از جغرافیای ایران جا بزند و آنها را در حد سربازانی وطن پرست معرفی کند. این نگاه سطحی مولود سطحی بودن اندیشه های صاحب سخنان است.

گم شدن مسئله شهادت و جا انداختن وطن پرستی و برابر دانستن مسئله ارزش های دینی و ملی در حرکت مدافعان حرم را می توان در نوشته های طیف اصلاح طلب به وضوح مشاهده کرد.به عنوان مثال روزنامه اعتماد در 6/7/95 بر لزوم یکسان انگاشتن ارزشهای ملی و دینی تاکید دارد و غلبه حس اسلامیت در جنگ 8 ساله را ناشی از شور و حرارت انقلاب 57 می داند و زمانه فعلی را زمانه ای می داند که لازم است اهمیت ملی گرایی را مساوی با دینگرایی دانست.هم چنین روزنامه آرمان در 27/6/95 در استقبال زایدالوصفی که از قطعی شدن نیامدن حاج قاسم سلیمانی به انتخابات 96 نشان میدهد,عنوان می کند که برای حاج قاسم سلیمانی مهمتر از هرچیز,تامین امنیت ملی است و هیچ اشاره ای به دفاع از اسلام نمی کند.هم چنین روزنامه شرق در همان روز طی یادداشتی از ابطحی که از بازیگردانان شاخص فتنه 88 بود از وجود انتقاداتی به نگاه عقیدتی سربازان ایرانی حاضر در سوریه خبر میدهد و عنوان میدارد که اعراب از اینکه کشورشان مرز ایران شده است و سربازان ایران در آنجا حضور  دارند,ناراحت هستند و باید این ناراحتی را درک کرد.

در مقابل این مواضع سطحی ,رهبری انقلاب در 5/7/95 در سخنانی مهم بیان داشتند:

 برخی سعی می کنند آرمان های والای شهیدان را پنهان کنند و دفاع مقدس را در سطح جنگهای معمول دنیا و آرمان را در حدعقب راندن  دشمن متجاوز تقلیل دهند.آرمان شهیدان ,خداوند,اسلام, حکومت اسلامی ,اسلام انقلابی و احکام دینی است.

امروز که مدافعان حرم با افتخار و سربلندی عزم دفاع از کیان اسلام دارند, ابقا و حفظ موجودیت وطن , جزیی از  دستاوردهای شهادت مدافعان حرم است و این جوهره اسلام است که ایران را حفظ کرده و سپرقدرتمندی مقابل زیاده خواهان آمریکایی شده است.گذری بر مدعیان ملی گرایی و وطن پرستی در ابتدای انقلاب نشان از این دارد که هیچکدامشان حاضر به پوشیدن لباس رزم و دفاع از وطن شان در جنگ 8 ساله نشدند و تا پایان جنگ , این دلهای لبریز از معنویت جوانان مسلمان بود که ایران را نیز حفظ کرد.دقیقا در همین دوره هم هرگز از کسانی که در برهه های مختلف رودر روی ارزش های انقلاب ایستاده اند,نباید انتظار دیگری داشت اگرچه خود را وفادار به نظام تعریف کنند و اگرچه حتی ملبس به لباس روحانیت باشند.

بنابراین شاید عجیب نباشد که اعوان و انصار فتنه 88 همسو با بسیاری از شبکه های معاندِ سرسپرده به دلارهای نفتی حکام منطقه, نظرپراکنی می کنند و نزاع حق و باطل را به یک مخاصمه ی وطنی تقلیل می دهند, زیرا سابقه بزرگان آنان بر چنگ انداختن به موازین و اصول قطعی اسلام و نظام اسلامی , چیزی نیست که قابل کتمان باشد. این طیف  با شگردی به ظاهر تمجید و تحسین برانگیزانه, در صدد تحریف و تقلب در واقعیت و حقیقت نیت شهدای حرم دارد. باید هشیار بود و یادآور شد کسانی که سالها در رد اصول عاشورا و شهدات طلبی و جهاد مطلب نوشته اند, درباره جایگاه شهادت و عمق و تاثیر آن سخن گزافه نگویند و مسیر جامعه را غبارآلود نکنند.

  نویسنده:سید داوود غیاثی  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن