ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91115
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک بسیار دقیق موشک بدر P-۱ یمن به مقر متجاوزان سعودی

شلیک بسیار دقیق موشک بدر P-۱ یمن به مقر متجاوزان سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک هوشمند و بالستیک «بدر P-۱» به سوی مقر نیرو‌های ائتلاف سعودی و شبه‌نظامیان تحت فرمان آن در ساحل غربی خبر داد. به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، یک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک یک فروند موشک هوشمند و بالستیک «بدر P-۱» به سوی مقر نیرو‌های ائتلاف سعودی و شبه‌نظامیان تحت فرمان آن در ساحل غربی خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، یک منبع آگاه در یگان موشکی یمن اعلام کرد که این موشک با دقت بالا به هدف اصابت کرد و شمار زیادی کشته و زخمی از نیرو‌های ائتلاف سعودی برجای گذاشت.

وی افزود که پس از این عملیات، حالتی از ترس و وحشت بر نیرو‌های متجاوز به یمن حاکم شده است.

این یگان، شنبه گذشته (۲۷ اکتبر)، از موشک بالستیک و هوشمند بدر P-۱، پس از انجام آزمایش‌های متعدد رونمایی کرد و در همین روز برای نخستین بار از این موشک علیه مواضع ائتلاف سعودی در ساحل غربی استفاده کرد و یک پایگاه نظامی تازه‌تاسیس نظامیان سودانی را در این جبهه هدف قرار داد.

به اعلام یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، این نوع موشک هوشمند و کوتاه برد، نوع ارتقا یافته موشک بدر ۱ است که با سوخت جامد کار می‌کند دقت اصابت آن تا سه متر است و یمن در سال ۲۰۱۸ از توانمندی شلیک موشک‌ها با دقت بالا برخوردار شده است و به زودی از سامانه‌های موشکی دیگری خبر خواهد داد.   شلیک بسیار دقیق موشک بدر P-۱ یمن به مقر متجاوزان سعودی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن