ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91121
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
عضو انصارالله: طرح واشنگتن برای توقف جنگ یمن فقط برای مصرف داخلی در آمریکاست

عضو انصارالله: طرح واشنگتن برای توقف جنگ یمن فقط برای مصرف داخلی در آمریکاست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ­علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، به این شبکه گفت: طرح اعلام شده آمریکایی‌ها (توقف جنگ در یمن) فقط مصرف رسانه‌ای در داخل آمریکا دارد و برای انتخابات آمریکا چنین طرحی اعلام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ­علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، به این شبکه گفت: طرح اعلام شده آمریکایی‌ها (توقف جنگ در یمن) فقط مصرف رسانه‌ای در داخل آمریکا دارد و برای انتخابات آمریکا چنین طرحی اعلام شده است. آمریکا در یمن معیار‌های دوگانه در پیش گرفته است و اگر حسن نیت دارد باید تجاوز را به یمن متوقف کند و به محاصره یمن پایان دهد.

او افزود: آمریکا نوک پیکان در ادامه جنگ علیه یمن است. سازمان ملل متحد باید برای رسیدگی به وضع انسانی در یمن اقدام کند.

این عضو انصارالله در ادامه تاکید کرد: کسی که به ملت ما تجاوز کرده همان نیز راه‌ها را به روی راهکار‌های سیاسی بسته و مشکل نیز خارجی است. آمریکا و ائتلاف سعودی باید دست از سر یمنی‌ها بردارند و ما به عنوان یک ملت می‌توانیم اختلافاتمان را حل کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن