ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91125
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
  • 186 بازدید
  • ارسال توسط :
پکن به همکاری با جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد

پکن به همکاری با جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پانگ سن سفیر چین در تهران امروز یکشنبه 13 آبان ماه با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد. سفیر چین در این دیدار، با حائز اهمیت خواندن حفظ روابط دو کشور چین […]

پکن به همکاری با جمهوری اسلامی ایران ادامه می‌دهدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پانگ سن سفیر چین در تهران امروز یکشنبه 13 آبان ماه با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

سفیر چین در این دیدار، با حائز اهمیت خواندن حفظ روابط دو کشور چین و ایران بعد از اعمال تحریم‌های جدید آمریکا، تأکید کرد: مناسبات دوجانبه پیگیری شود و همکاری‌های موجود دو کشور منطبق بر قوانین بین‌المللی است.

وی افزود: پکن با سیاست یکجانبه‌گرایی آمریکا مخالف است و کماکان با در نظر گرفتن مسئولیت خود در عرصه بین‌المللی به همکاری با جمهوری اسلامی ایران ادامه می دهد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار اقدامات تحریمی ترامپ علیه ایران را تلاشی پرهزینه و بی فایده خواند، گفت: ایران از هر تلاشی برای توقف جنگ در یمن، استقبال می‌کند، هر چند همزمان با شعار آمریکا مبنی بر توقف جنگ علیه یمن، حملات هوایی عربستان به یمن در روزهای اخیر افزایش یافته است و هیچ نشانه مثبتی از عربستان و امارات برای توقف جنگ دیده نمی‌شود؛ باید مسئله یمن صرفاً از طریق سیاسی، حل و فصل شود.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل با اشاره به فاجعه قتل خاشقچی، ابراز امیداوری کرد که عربستان نقش و رفتار سازنده‌ای در  تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی داشته باشد.

امیرعبداللهیان با تاکید بر اینکه مبارزه با تروریسم و مقابله با عوامل آن نیازمند تلاش جمعی کشورهای جهان است و حضور تروریسم همواره معادلات امنیتی و صلح و ثبات کشورهای منطقه را با چالش روبرو ساخته است، گفت: با تقویت و هم‌افزایی همکاری‌های منطقه‌ای و بین منطقه‌ای و توسعه ابتکارات پارلمانی و حمایت‌های قانونی، می‌توان با محیط و شرایط تهدید فعلی و آینده در منطقه مقابله کرد و به صلح و ثبات در منطقه و توسعه همه جانبه کشورها کمک کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن