ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91223
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۳۱
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
امیدواریم خردگرایی به حاکمیت آمریکا برگردد/ به زودی SPV تصویب و اجرا می‌شود/ آماده پاسخگویی به کمک در مسیر تعامل با کشورهای منطقه هستیم

امیدواریم خردگرایی به حاکمیت آمریکا برگردد/ به زودی SPV تصویب و اجرا می‌شود/ آماده پاسخگویی به کمک در مسیر تعامل با کشورهای منطقه هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره عملیاتی نشدن ساز و کار مالی از سوی اتحادیه اروپا گفت: مراحل این ساز و کار به خوبی پیش می‌رود. ما در تماس دائم با اتحادیه اروپا هستیم و همان گونه که دوستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه درباره عملیاتی نشدن ساز و کار مالی از سوی اتحادیه اروپا گفت: مراحل این ساز و کار به خوبی پیش می‌رود. ما در تماس دائم با اتحادیه اروپا هستیم و همان گونه که دوستان اشراف دارند مکانیزم آن جدید و پیچیده است. وقتی قرار است ساز و کار جدید ابلاغ شود، این موضوع زمان بر است و باید با دقت لازم روی آن کار شود. اگر کمی صبور باشیم خیلی زود  کلیات SPV تصویب و به مرحله اجرا می‌رسد.

قاسمی با اشاره به برگزاری انتخابات در آمریکا گفت: این انتخابات موضوع مهم و یک مسئله داخلی برای ایالات متحده است صداهایی که در درون آمریکا شنیده می شود نشانگر آن است که فرهیختگان و روشنفکران نارضایتی زیادی به خصوص در حوزه سیاست خارجی ترامپ دارند. اما نهایتا این انتخابات با چه سرنوشتی روبرو شود، باید صبر کرد. ما همواره با یک نوع ایران ستیزی و ایران هراسی از سوی ایالات متحده روبرو بودیم امیدواریم در آینده و با تجارب گذشته، خردگرایی و خردورزی به حاکمیت آمریکا برگردد.

وی درباره اظهار نظر ایران درباره مرگ خاشقجی اظهار کرد: تا زمانی که درباره این قتل چندین اظهار نظر وجود دارد یعنی تحقیقات کامل نشده است. بعد از کامل شدن تحقیقات با صراحت بیشتری در این باره سخن خواهم گفت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی درباره توییت اخیر سفیر ایران در لندن در مورد کارکنان ایران اینترنشنال بیان کرد: من درباره این توییت اظهار نظر نمی‌کنم ولی سیاست کلی وزارت امور خارجه این است  که با همه توان و امکانات از اتباع ایرانی در خارج از کشور در صورت لزوم حمایت کند. اگر موردی باشد بخش کنسولی وارد عمل شده و از این افراد حمایت خواهد کرد.

قاسمی در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی برنا درباره پیشنهاد نخست وزیر پاکستان درباره میانجیگری بین ایران و عربستان و حل بحران یمن اظهار کرد: سفر وزیر امور خارجه به پاکستان در رأس هیئت سیاسی نظامی در ادامه تلاش‌های مستمر و جدی برای وضعیت مرزبانان ربوده شده صورت گرفت. محور اصلی سفر ما حساسیت وزارت خارجه نسبت به این  موضوع بود و همچنین درباره مرزهای امن تر بحث و گفتگو شد. تا نهایتا به راهکار منطقی برسد.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: در حاشیه این سفر هم در خصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه صحبت کردیم. مسائل منطقه همیشه از اولویت ویژه‌ای برای ما برخوردار است. مواضع ما نسبت به همسایگان روشن است و علاقه مند نیستیم با هیچ کشوری دارای مسئله باشیم. آمادگی داریم در این مسیر هر کمک و تلاشی را پاسخگو باشیم. وضعیت مردم یمن اسف بار است. بیش از گذشته مجامع بین‌المللی با ارائه آمارهای متعدد نشان دادند که وضعیت در این کشور نامطلوب است و بیماری و تهدید و گرسنگی در میان مردم این کشور وجود دارد. ما از هر اقدامی که بتواند به جلوگیری از تجاوز، آتش بس، گفتگوهای یمنی و ایجاد فضای لازم برای کمک رساندن به مردم یمن صورت گیرد استقبال می کنیم و به هر تلاشی خیر مقدم خواهیم گفت.

در حال تکمیل…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن