ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91225
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۳۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
خلوت دانش آموزان بوشهری با شهداء در مناطق عملیاتی شرق کارون+تصویر

خلوت دانش آموزان بوشهری با شهداء در مناطق عملیاتی شرق کارون+تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ در دومین روز از اردوی راهیان نور بسیج دانش آموزی حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا سلام الله علیها شهرستان بوشهر ازیادمان های مناطق عملیاتی دیدن کردند که خلوت دانش آموزان خواهر با شهداء دیدنی است و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ در دومین روز از اردوی راهیان نور بسیج دانش آموزی حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا سلام الله علیها شهرستان بوشهر ازیادمان های مناطق عملیاتی دیدن کردند که خلوت دانش آموزان خواهر با شهداء دیدنی است و این حس و حال با هیچ قلمی نمی توان ترسیم کرد.

هوای ابری در کنار یادمان های شهداء و قدم گذاشتن جای یای شهدا حس و حال دانش آموزان را چندصد برابر می کند که بعد از توضیحات راویان هر کدام در گوشه ای با یک شهید خلوت می کنند و اشک ها از چشم ها جاری می شود.

دیدن صحنه هایی که دانش آموزان خواهر چادر به تن می کنند و از چفیه به عنوان روسری استفاده می کنند و با عشق می گویند "من یک بسیجی هستم" یا "من انقلابی هستم" بسیار شوق آفرین است.

برخی از دانش آموزان هنگام قدم زدن در معابر مناطق عملیاتی جمله هایی تاریخی بیان می کنند که هر کدام از آنها می شود چند کتاب تحلیل در خصوص آنها نوشت.

دومین روز از راهیان نوربازدید از منطقه عملیاتی اروندرود، یادمان شهید تندگویان ، نهر خین وکربلاب ایران (شلمچه ) بازدید از یادمان ها که راویان مستقر در خصوص عملیات هایی که در مناطق انجام می شده است برای دانش آموزان تشریح می کرند.

هنگام بیان توضیح توسط راوی دانش آموزان سوالاتی را مطرح می کرند که ریشه در فرهنگ، سیاست، علم و غیره داشت؛ در حالی که خود دانش آموزان با توجه به شرایط روز پاسخ بسیاری از سوالات را می دانستند اما علاقه داشتند راویان پاسخ دهند و آنها همچنان در حس و حال شهادت و ایثار غرق باشند.

در این بازدید ها دانش آموزان خواهر با همه جزئیات عملیات والفجر 8 آشنا شدند و توضیحاتی در پاسخ به سوالات دانش آموزان ارائه شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن