ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91241
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر اطلاع رسانی پاکستان: با تلاش‌های انجام شده به ایجاد صلح در یمن امیدوارتر شده‌ایم

وزیر اطلاع رسانی پاکستان: با تلاش‌های انجام شده به ایجاد صلح در یمن امیدوارتر شده‌ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقهای خبرگزاری تسنیم به نقل از جوی تی وی، «فواد چوهدری» وزیر اطلاع رسانی پاکستان اعلام کرد: سفر عمران خان به چین مانند سفر او به عربستان کاملا موفق بود و تاثیرات مثبتی بر اقتصاد پاکستان خواهد گذاشت. وی تصریح کرد: مجموع تفاهم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقهای خبرگزاری تسنیم به نقل از جوی تی وی، «فواد چوهدری» وزیر اطلاع رسانی پاکستان اعلام کرد: سفر عمران خان به چین مانند سفر او به عربستان کاملا موفق بود و تاثیرات مثبتی بر اقتصاد پاکستان خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: مجموع تفاهم نامه هایی که با دولت پکن به امضا رسیده است بالغ بر 15 میلیارد دلار است و باید خدا را شکر کنیم که این اتفاق در زمان حکومت حزب نواز رخ نداد زیرا آنان رابطه با چین را منحصر به خود میدانستند.

فوادچوهدری گفت: مردم جهان از عمران خان توقع دارند مانند زمان «ذوالفقار علی بوتو»  موسس حزب مردم سیاستی قدرتمند از خود نشان داده و در تحولات منطقه و جهان نقش داشته باشد به همین دلیل ما تلاش خود را برای حل بحران یمن آغاز کردهایم.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان اظهار داشت: رایزنی برای ایجاد صلح در یمن پیشرفت های داشته است و طرف های مخالف نیز به مذاکرات صلح پیوستهاند.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف گفت: کاهش مشکلات در دنیای اسلام از آرزوها و اهداف ما در سیاست خارجه است.

این سیاستمدار برجسته پاکستانی گفت: باید علیه اعتصابهای بیمورد خیابانی که منجر به اذیت مردم و وارد شدن خسارات به اموال عمومی می شود قوانینی وضع کنیم و مانع تکرار چنین حوادثی شویم.

فواد چوهدری افزود: در اعتصاب اخیر دیدید که جمعیتی 2 یا 3 هزار نفره یک شهر بزرگ را به آشوب کشاندند و خیابانها را بسته و زندگی میلیونها نفر را فلج کردند.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان تاکید کرد: ارتباط ما با سرور های فضای مجازی از جمله فیس بوک و توئیتر خوب است و آنها صفحاتی را که به نشر اکاذیب و ایجاد آشوب میپرداختهاند، بسته‌اند.

گفتنی است نخست وزیر پاکستان در دومین سفر رسمی خود وارد چین شده و با دولتمردان پکن دیدار داشت.

پاکستان پیش از این نیز اعلام کرده بود که آماده است برای حل بحران یمن میانجگری کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن