ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9127
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :
به شهدای روحانی مدافع حرم افتخار می‌کنیم/ روحانیت در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) همواره پیشتاز است

به شهدای روحانی مدافع حرم افتخار می‌کنیم/ روحانیت در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) همواره پیشتاز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال امروز در حاشیه تشییع روحانی مدافع حرم، حجت الاسلام سعید بیاضی‌زاده به مقام و جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: خداوند متعال درباره فضیلت مجاهدین و ارزش مجاهدت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال امروز در حاشیه تشییع روحانی مدافع حرم، حجت الاسلام سعید بیاضی‌زاده به مقام و جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: خداوند متعال درباره فضیلت مجاهدین و ارزش مجاهدت و شهادت آیات متعددی را بر نبی مکرم اسلام(ص) نازل کرده است که یک نمونه از آن آیه «فضّل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما» است.

وی ادامه داد: از نظر شیعه و حتی در جهان اسلام، ارزش و اهمیت مجاهدت و شهادت به قدری بالاست که این مقام به شخصیت‌های دیگر کمتر داده شده است.

مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: مجاهدت فی سبیل الله چه در هشت سال دفاع مقدس و چه امروز در مقام دفاع از حرم اهل‌بیت(ع)، از وظایف سترگ و سنگینی است که بر عهده شیعه و شیعیان است.

فرخ فال افزود: آمار شرکت کنندگان و شهدای روحانی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نسبت به جمعیت روحانیت و مردم، بسیار آبرومند بوده و شهدایی همچون مطهری، بهشتی، مفتح، سعیدی، نواب صفوی، غفاری، میثمی، ردانی‌پور و… از جمله شهدای شاخص این انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدای روحانی سبب شده تا روحانیت با یک چهره آبرومند در تاریخ تشیع در مسؤولیت‌های بزرگی که بر عهده داشته بتواند ایفای نقش کند، گفت: امروز در جریان دفاع از حرم اهل‌بیت‌(ع) در عراق و سوریه نیز همین موضوع اتفاق افتاده و روحانیت و حوزه‌های علمیه نتوانستند نسبت به این قضایا بی‌تفاوت باشند.

مدیر حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: امروز اگر جان بر کفان سپاه قدس و روحانیت حاضر در صحنه برای حفظ حریم اهل‌بیت(ع) در خارج از مرزهای ایران مبارزه و دفاع نکنند، قطعاً دشمن به داخل کشور نفوذ خواهد کرد.

وی افزود: حوزه علمیه قم به طلاب و فضلای عزیزی که همچون یاران أباعبدالله(ع) به رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و برای حفظ حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) به دفاع مشغول بوده و به شهادت رسیده‌اند افتخار می‌کند و امیدواریم حوزه‌های علمیه و روحانیت شیعه همچون گذشته در کنار رزمندگان مدافع حرم حضور داشته و موجبات دلگرمی آنان را فراهم سازند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این مطلب که ما به شهدایی همچون نیازی‌ها، بیاضی زاده‌ها و … افتخار می‌کنیم، بیان کرد: قطعا این شهدا بنابر آیه قرآن کریم در زمره شهدای احیاء بوده و از خداوند متعال نابودی تکفیری‌ها، سلفی‌ها و استکبار که به وجود آورنده این نطفه‌های نامشروع هستند را خواستاریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن