ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91336
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :

کشته و زخمی شدن صدها نفر از عناصر ائتلاف متجاوز در جبهه کیلومتر 16 + ویدئو

العالم – باخبرنگاران سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد که بیش از 200 نفر از عناصر دشمن از جمله سرکردگان نظامی آنها  کشته و زخمی شدند. همچنین طی ساعات نخست صبح امروز 28 جسد به بیمارستان الخوخه منتقل شد و سه گروه از عناصر دشمن که در حال حرکت به سمت کیلومتر16 بودند در میدان مین گرفتار […]

العالم – باخبرنگاران

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد که بیش از 200 نفر از عناصر دشمن از جمله سرکردگان نظامی آنها  کشته و زخمی شدند. همچنین طی ساعات نخست صبح امروز 28 جسد به بیمارستان الخوخه منتقل شد و سه گروه از عناصر دشمن که در حال حرکت به سمت کیلومتر16 بودند در میدان مین گرفتار شدند و کشته و زخمی شدند.

سخنگوی ارتش یمن گفت: از میان کشته شدگان 25 مزدور سودانی نیز دیده می شود و دهها جسد از اجساد عناصر دشمن همچنان در محل نبرد بر روی زمین باقی مانده است.

وی همچنین اظهار داشت که گروهی از مزدوران دشمن به اسارت درآمدند و بیش از 19 زره پوش از جمله دو خودروی زرهی در التحیتا منهدم شدند.

سرتیب یحیی سریع افزود: واحد پهپاد با همکاری واحد توپخانه دست به عملیات نظامی مشترک علیه مواضع دشمن زدند و این علاوه بر عملیات نظامی ویژه توسط واحدهای مهندسی است که تحرکات عناصر دشمن و خودروهای زرهی آنها را هدف قرار دادند و شماری از تجهیزات نظامی آنها را منهدم کردند و بر اثر آن دهها نفر از عناصر دشمن کشته وزخمی شدند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن توضیح داد که دشمن تلاش کرد تا با حملات هوایی خود از نیروهایش پشتیبانی کند همچنین با تبلیغات رسانه ای خود پیروزی های خیالی و دروغین برای نیروهایش ثبت میکرد؛ اما تمام تلاش‌هایش با شکست مواجه شد.

وی گفت: دشمن در اقدامی مغایر با تمام قوانین انساندوستانه و نیز تمام قوانین و پیمان های بین المللی، کارخانه تولید آرد(کارخانه مطاحن دریای سرخ) را هدف دهها حمله هوایی قرار داد و آن را به طور کامل تخریب کرد.  

سرتیپ یحیی سریع توضیح داد: روحیه عناصر دشمن تضعیف شده و از هم پاشیده و سرکردگانشان همدیگر را به خیانت متهم میکنند و بسیاری از عناصر آنها از میدان نبرد پا به فرار گذاشتند.

سخنگوی ارتش یمن گفت: دشمن برای سومین روز متوالی تلاش کرد تا از سه جهت به سمت شمال میدی پیشروی کند، اما تمام تلاش‌هایش به لطف خداوند و هوشیاری و مقاومت و ایستادگی مبارزان ما با شکست مواجه شد و بیش از 30 مزدور از جمله برخی سرکردگان آنها کشته شدند و دهها نفر دیگر زخمی شدند و این علاوه بر انهدام 11 زره پوش و به غنیمت گرفتن شماری از سلاح های سنگین و متوسط آنها توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن