ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91337
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۳:۳۴
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
شکست متجاوزان سعودی در جبهه‌های نبرد با یمن

شکست متجاوزان سعودی در جبهه‌های نبرد با یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که جبهه کیلومتر ۱۶ جاده الحدیده به صنعا طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد شدیدترین درگیری‌ها بین نیرو‌های مقاومت یمن و متجاوزان سعودی بود. سرگرد سریع افزود حملات ائتلاف سعودی به […]

شکست متجاوزان سعودی در جبهه‌های نبرد با یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که جبهه کیلومتر ۱۶ جاده الحدیده به صنعا طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد شدیدترین درگیری‌ها بین نیرو‌های مقاومت یمن و متجاوزان سعودی بود.

سرگرد سریع افزود حملات ائتلاف سعودی به این جبهه از چهار محور دفع شده و نیرو‌های ارتش و کمته‌های مردمی یمن با مقاومت خود خسارت‌های مادی و انسانی زیادی به متجاوزان وارد کردند.

این در حالی است که متجاوزان و مزدوران آن‌ها در یمن در کسب کوچکترین پیروزی در میدان نبرد ناکام مانده اند و رسانه‌های آن‌ها به دروغ پردازی روی آوده اند.

این رسانه‌ها تصویر هلی برن نیرو‌های ترکیه را در جنوب شرقی این کشور به عنوان هلی برن نیرو‌های متجاوز و مزدور در کوه‌های صعده منتشر کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن