ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91415
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست ۳۵ سازمان غیردولتی برای توقف فوری جنگ در یمن

درخواست ۳۵ سازمان غیردولتی برای توقف فوری جنگ در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سی و پنج سازمان غیر دولتی یمنی و بین المللی روز چهارشنبه “توقف فوری جنگ” را در یمن خواستار شدند. بر این اساس، سی و پنج سازمان غیر دولتی یمنی و بین المللی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، سی و پنج سازمان غیر دولتی یمنی و بین المللی روز چهارشنبه “توقف فوری جنگ” را در یمن خواستار شدند.

بر این اساس، سی و پنج سازمان غیر دولتی یمنی و بین المللی با اعلام این مطلب که “قحطی 14 میلیون نفر” را در یمن” تهدید می کند”، توقف فوری جنگ یمن را خواستار شدند.

بر اساس بیانیه ای که در این خصوص منتشر شده است، فدراسیون بین المللی حقوق بشر، سازمان غیر دولتی اقدام علیه گرسنگی، آکسفام، پزشکان جهان و انجمن یمنی ها این درخواست مشترک را امضاء کرده اند.

این سازمان های بشر دوستانه و دفاع از حقوق بشر اعلام کردند “گرسنگی 14 میلیون مرد، زن و کودک را تهدید می کند”. امضاء کنندگان این درخواست می نویسند “اقدام فوری بیش از هر زمانی لازم است. بعد از تقریبا چهار سال بحران، یمنی ها دیگر نمی توانند منتظر بمانند”.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن