ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91437
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۷:۰۰
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع فعالان حقوق‌بشر در خیابان‌های نیویورک در اعتراض به جنایات متجاوزان سعودی در یمن

تجمع فعالان حقوق‌بشر در خیابان‌های نیویورک در اعتراض به جنایات متجاوزان سعودی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، شماری از فعالان و طرفداران حقوق بشر از ملّیت‌های مختلف در شهر نیویورک آمریکا تجمع و به جنایات متجاوزان سعودی-آمریکایی در یمن اعتراض و محاصره ملت یمن را محکوم کردند. شرکت‌کنندگان در این تجمع‌، عکس‌هایی از کودکان […]

تجمع فعالان حقوق‌بشر در خیابان‌های نیویورک در اعتراض به جنایات متجاوزان سعودی در یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، شماری از فعالان و طرفداران حقوق بشر از ملّیت‌های مختلف در شهر نیویورک آمریکا تجمع و به جنایات متجاوزان سعودی-آمریکایی در یمن اعتراض و محاصره ملت یمن را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع‌، عکس‌هایی از کودکان یمنی را که در حمله جنگنده های متجاوز سعودی-آمریکایی به یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان در شهر ضحیان در استان صعده یمن، هدف قرار گرفتند در دست داشتند. آنها جنایاتی را که متجاوزان در حق غیرنظامیان مرتکب می شوند و تازه ترین این جنایات نیز حملات به الحدیده است محکوم و درخواست کردند محاصره بندر الحدیده و سایر مناطق یمن شکسته شود. تجمع‌کنندگان درخواست کردند به سیاست گرسنه نگه داشتن ملت یمن پایان داده شود.

آنها پارچه نوشته هایی در مخالفت با سیاست‌های آمریکا که از ائتلاف تجاوز به یمن حمایت می کند در دست داشتند و درخواست کردند فروش تسلیحات آمریکایی به کشورهای متجاوز به یمن متوقف شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن