ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9146
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۰۷
  • 342 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم تداوم حرکت عاشورایی امام حسین (ع) هستند

شهدای مدافع حرم تداوم حرکت عاشورایی امام حسین (ع) هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده روز سه شنبه در آئین تشییع نخستین شهید طلبه مدافع حرم از استان کرمان خطاب به تشییع کنندگان شهید سعید بیاضی زاده افزود: همه شما مهمان این شهید سرافراز هستید. وی بیان کرد: امثال این شهید بزرگوار ندای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدعلی محسن زاده روز سه شنبه در آئین تشییع نخستین شهید طلبه مدافع حرم از استان کرمان خطاب به تشییع کنندگان شهید سعید بیاضی زاده افزود: همه شما مهمان این شهید سرافراز هستید.
وی بیان کرد: امثال این شهید بزرگوار ندای ‘هل من ناصر ینصرنی’ امام حسین (ع) را لبیک گفته اند و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز آنها را پذیرفته اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد: امروز مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران و ام القرای جهان اسلام را به ورای مرزهای خود منتقل کرده ایم و همه از جمله فاطمیون، بدریون و غیره به پاسداری از انقلاب اسلامی ایران قیام کرده اند.
وی گفت: امنیت امروز کشور به برکت حضور رزمندگان مدافع حرم در عراق و شامات است و این خونها امنیت را برای مردم ما و انشاالله برای همه مردم جهان به ارمغان خواهد آورد.
وی تاکید کرد: شهدا، این انسان های همیشه زنده، شعار محو اسرائیل غاصب را دنبال می کنند و دشمن می داند این حضور، طبل نابودی اسرائیل غاصب را به صدا در می آورد.
وی افزود: این خونها در راستای خون ثارالله اباعبدالله و حرکت عاشورایی امام حسین (ع) ریخته می شود.
وی گفت: امروز فرزندان این ملت با دفاع از حرم حضرت زینب (س) حرکت عاشورایی اباعبدالله الحسین (ع) را تداوم می بخشند و ان شاالله این حرکت ها زمینه ساز دولت کریمه حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز در این آئین گفت: شهید بزرگوار سعید بیاضی زاده به سعادت، فلاح و رستگاری واقعی نائل شد.
در ادامه این آئین نماز میت شهید سعید بیاضی زاده توسط آیت الله سید یحیی جعفری اقامه شد.
مردم کرمان در ادامه پیکر شهید بیاضی زاده را از حسینیه ثارالله تا چهار راه کاظمی بر روی دستان خود تشییع کردند.
پیکر شهید بیاضی زاده قرار است پس از برگزاری آئین تشییع به شهرستان انار از توابع کرمان منتقل شود.
شامگاه گذشته پیکر این شهید مدافع حرم به منظور وداع طلاب و روحانیون بعد از ورود به کرمان به مدرسه محمودیه این شهر منتقل شد.
شهید سعید بیاضی زاده 22 ساله و نخستین شهید طلبه مدافع حرم از استان کرمان است.
وی 22 مهر سال جاری در منطقه ‘حما’ سوریه در جنگ با داعش به شهادت رسید و قرار است پیکر وی امروز سه شنبه در گلزار شهدای روستای ساقی از توابع شهرستان انار در جوار عموی شهیدش آرام گیرد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7440/3029

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن