ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91472
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
  • 438 بازدید
  • ارسال توسط :
پدر یمنی و ۵ کودک بیگناهش شهید شدند

پدر یمنی و ۵ کودک بیگناهش شهید شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، 6 غیرنظامی که بیشترشان کودک بودند در حمله متجاوزان به الحدیده به شهادت رسیدند.   امروز جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی، بار دیگر استان الحدیده را بمباران کردند که در این حملات یک راکت به منزل یک خانواده در منطقه کوهستانی در بخش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، 6 غیرنظامی که بیشترشان کودک بودند در حمله متجاوزان به الحدیده به شهادت رسیدند.

 

امروز جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی، بار دیگر استان الحدیده را بمباران کردند که در این حملات یک راکت به منزل یک خانواده در منطقه کوهستانی در بخش التحیتا اصابت کرد که در نتیجه آن 6 عضو یک خانواده شامل پدر و پنج کودک وی به شهادت رسیدند.

خبر دیگر رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی در یک عملیات غافلگیرکننده مواضع مزدوران ائتلاف سعودی اماراتی را در مجتمع  المتون در استان الجوف هدف قرار دادند که شمار زیادی از آنها به هلاکت رسیدند.

بر اساس گزارش المسیره،‌رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی امروز پنجشنبه چند تپه را که مزدوران ارتش سعودی در شرق کوه النار در مناطق مرزی یمن و جیزان عربستان تمرکز داشتند، از لوث آنها پاکسازی کرده و به کنترل خود درآوردند.

الجزیره هم به نقل از نماینده سازمان ملل در امور یمن در واکنش به تشدید تجاوزات  ائتلاف سعودی اماراتی به یمن به ویژه به ساحل غربی تاکید کرد تشدید حملات نظامی به ازسرگیری روند سیاسی کمک نمی‌کند.

وی خاطر نشان کرد ما تمایلی به دیدن فاجعه در الحدیده نداریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن