ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91483
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
  • 320 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله یمن: حدیده به هیچ وجه تحت محاصره نیست

العالم – یمن  البخیتی امروز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه العالم گفت: مزدوران چند ماه پیش توانستند به منطقه کیلومتر 9 و کیلومتر 10 در جنوب حدیده برسند ولی از این مناطق به عقب رانده شدند. امروز مزدوران در چند منطقه از جمله البحر الاحمر مستقر هستند که ارتش و کمیته های مردمی شروع به […]

العالم – یمن 

البخیتی امروز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه العالم گفت: مزدوران چند ماه پیش توانستند به منطقه کیلومتر 9 و کیلومتر 10 در جنوب حدیده برسند ولی از این مناطق به عقب رانده شدند. امروز مزدوران در چند منطقه از جمله البحر الاحمر مستقر هستند که ارتش و کمیته های مردمی شروع به محاصره آنها در این مناطق کرده اند تا آنها را به عقب برانند.  

البخیتی افزود : مزدوران در درگیری های اخیر حدیده و هنگام پیشروی متحمل تلفات و خسارات سنگینی شدند و ارتش و کمیته های مردمی در چند روز گذشته پیروزی های بزرگی به دست آوردند که سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی به زودی به جزئیات این پیروزی ها خواهد پرداخت.

البخیتی گفت : متجاوزان در ابتدای حمله خود اعلام کردند که حدیده را اشغال کرده اند که این امر باعث ترس و وحشت مردم و فرار آنها شد و این فرار مشکلات جدیدی را برای آنها در تأمین معاش خود ایجاد کرد. ولی امروز که ارتش و کمیته های مردمی به عملیات پیشروی خود ادامه می دهند و متجاوزان و مزدوران را به عقب می رانند، مردم در حال بازگشت به حدیده هستند و مشکلات معیشتی آنها هم کاهش یافته است.

عضو جنبش انصار الله اعلام کرد: رسانه های دشمن اخبار یک منطقه کوچک را پوشش می دهند زیرا دشمن حملات نیروهای هوایی و زمینی را روی این منطقه کوچک متمرکز کرده است و همین امر به ارتش و کمیته های مردمی فرصت می دهد که در مناطق دیگر پیشروی کند.   

البخیتی گفت : متجاوزان نتوانسته اند به هیچ یک از اهداف خود دست یابند و در این جنگ توازن قدرت به وجود آمده است و می خواهیم که این توازن قدرت را بشکنیم و عربستان را در تنگنا قرار دهیم .

البخیتی اعلام کرد : پس از مساله قتل خاشقجی و تبدیل شدن این مساله به مساله ای جهانی، محمد به سلمان کمی کوتاه آمده است ولی هنوز تصمیمی برای پایان دادن به تجاوز گرفته نشده است.

وضاح  المودع عضو مرکز مدنی ثبت و ضبط جنایات متجاوزان اعلام کرد : از زمانی که پیشروی مزدوران به سوی حدیده آغاز شد، ارتش و کمیته های مردمی یمن در مناطق النخیله و الدریهمی تاکتیکی را درپیش گرفتند تا بتوانند با اندک پیشروی مزدوران سر افعی را قطعی کنند.  

المودع افزود : همه شواهد و قراین نشان می دهد که دشمن می خواهد به هر نحو ممکن در مناطق جنگی یک نوع پیشرفت و پیروزی به دست بیاورد تا در مذاکرات آینده برگ برنده ای در دست و حرفی برای گفتن داشته باشد زیرا گفته می شود که مذاکرات تا آخر این ماه میلادی برگزار خواهد شد ولی دشمن تاکنون در میدان جنگ متحمل تلفات سنگینی شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن