ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9149
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۹:۴۶
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
فراخوان مسابقه «عکس» استقبال از اولین شهید مدافع حرم در شهرستان انار

فراخوان مسابقه «عکس» استقبال از اولین شهید مدافع حرم در شهرستان انار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "انارما" مسابقه عکس به همت آموزش و پرورش انار، ناحیه مقاومت سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی انار و پایگاه اطلاع رسانی انارما   همزمان با استقبال و تشیع وخاکسپاری  شهید مدافع حرم  در انار بعد از ظهر روز سه شنبه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "انارما" مسابقه عکس به همت آموزش و پرورش انار، ناحیه مقاومت سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی انار و پایگاه اطلاع رسانی انارما   همزمان با استقبال و تشیع وخاکسپاری  شهید مدافع حرم  در انار بعد از ظهر روز سه شنبه و صبح چهارشنبه ،۲۷ و ۲۸  مهرماه برگزار می‌شود.

مخاطبین گرامی  می توانند تصاویر گرفته شده خود از این مراسم را توسط دوربین های حرفه ای یا با موبایل با توجه به مقرراتی که در زیر آمده شرکت و ارسال نمایند

به منظور ترویج فرهنگ ایثار و دفاع مقدس،  دوستان خود را نیز از این مسابقه مطلع نمایید.

مقررات شرکت در این مسابقه بدین شرح است

عکس های ارسالی صرفا باید از آیین وداع و تشییع و تدفین شهید سعید بیاضی زاده شهید مدافع حرم  باشد.  ارسال عکس‌هایی غیر از این  مراسم  قانونا مجاز نیست و از دایره مسابقه خارج خواهند شد..  هر عکاس می‌تواند حداکثر ۳ عکس برای شرکت در فراخوان ارسال کند.  پس از پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نخواهد شد. از سه نفر از افراد برگزیده این فراخوان که از سوی داوران که بعدا معرفی خواهند شد،جوایز ارزنده  اهدا و در نمایشگاه عکس و به نام خود فرد در سایت خبری انارما انتخاب خواهند شد. سه برگزیده این مسابقه پنجشنبه ۶ آبان معرفی می‌شوند. عکس‌های ارسالی باید حتما همراه با ذکر مشخصات عکاس شامل «نام و نام خانوادگی و شماره تماس» باشد هنرمندان برای شرکت در این نمایشگاه تا شنبه ۱ آبان ماه فرصت دارند، آثار خود را به روابط عمومی آموزش پرورش در قالب یک سی دی”CD” ارسال کنند و یا به شماره تلفن ” ۰۹۱۳۹۹۴۸۹۴۹ ” از طریق نرم افزاری های پیام رسان ” سلام،سروش،تلگرام،وات ساپ” و یا به ایمیل anarma67@yahoo.com ارسال نمایند. شرکت کنندگان می توانند آثار خود را با هشتگ #شهید_مدافع_حرم در اینستاگرام به آدرس صفحه” Anarma.ir ” ارسال کنند.  عکس های  روی سی دی و با کیفیت اصلی و رزولوشن ۳۰۰ dpi ارسال شوند. عکس های ارسالی روی سی دی باید به شماره و اسم خود عکاس ذخیره شوند. گفتنی است کلیه تصاویر اعم از برگزیده و سایر تصاویر، با نام خود فرد در سایت انارما به نمایش درخواهد آمد.

جزئیات کامل استقبال از اولین روحانی شهید مدافع حرم در استان کرمان «حجت الاسلام بیاضی زاده» بدین صورت می باشد:

در شهرستان انار نیز مراسم وداع با شهید بعد از ظهر سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰ از میدان بسیج به طرف  امام زاده محمدصالح(ع) الی ساعت ۱۹:۰۰ ادامه خواهد داشت و در نهایت صبح چهارشنبه  تشییع  پیکر مطهر شهید بیاضی زاده از بیمارستان ولی عصر(عج)  انار به طرف بیاض و در ادامه شاهم آباد ، گیتی آباد ، حجت آباد (منزل پدر شهید بزرگوار) ، لطف آباد و درآخر گلزارشهدای ساقی جهت خاکسپاری انجام خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن