ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91498
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
ظریف: آمریکا مسئول جنایات در یمن و ایران است

ظریف: آمریکا مسئول جنایات در یمن و ایران است

برترین ها: محمد جواد ظریف پنج شنبه شب و در پیامی توئیتری به ادعاهای همتای آمریکایی خود که حکومت جمهوری اسلامی را مسئول عدم دسترسی ایرانی ها به غذا و دارو خوانده بود، پاسخ داد. وی با انتقاد از ادعاهای مایک پمپئو که در مصاحبه با بی بی سی فارسی دولت ایران را مسئول فشار […]

برترین ها: محمد جواد ظریف پنج شنبه شب و در پیامی توئیتری به ادعاهای همتای آمریکایی خود که حکومت جمهوری اسلامی را مسئول عدم دسترسی ایرانی ها به غذا و دارو خوانده بود، پاسخ داد.

وی با انتقاد از ادعاهای مایک پمپئو که در مصاحبه با بی بی سی فارسی دولت ایران را مسئول فشار بر زندگی مردم خود و ادامه یافتن جنگ در یمن توصیف کرده بود، نوشت:

«درست مثل مورد یمن، وزیر پامپئو (حکومت) ایران را به خاطر تحریم های غیرقانونی آمریکا که جلوی دسترسی ایرانیان به خدمات مالی برای غذا و دارو را گرفته است، سرزنش می کند.»

وی تاکید کرد: «به طور طبیعی، ما با وجود تلاش های (خصمانه) آمریکا، آن ها (غذا و دارو) را برای مردم خود مهیا می کنیم. ولی آمریکا مسئول جرایم علیه بشریت در ایران و یمن است.»

ظریف: آمریکا مسئول جنایات در یمن و ایران است

* امپئو جمهوری اسلامی را عامل ادامه یافتن جنگ در یمن توصیف کرده و از عربستان سعودی به خاطر اختصاص بودجه برای کمک های انسانی به مردم یمن تمجید کرده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن