ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91501
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۵:۴۲
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
مذاکرات یمن به پایان سال موکول شد

مذاکرات یمن به پایان سال موکول شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فرحان حق، سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد، مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن مذاکرات صلح یمن را که قرار بود تا پایان ماه جاری میلادی برگزار شود، تا پایان سال جاری میلادی به تعویق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فرحان حق، سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد، مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن مذاکرات صلح یمن را که قرار بود تا پایان ماه جاری میلادی برگزار شود، تا پایان سال جاری میلادی به تعویق انداخت.

فرحان حق اظهار کرد که یکی از اهداف این اقدام انجام رایزنی‌های سیاسی میان طرف‌های درگیر در یمن تا قبل از پایان سال جاری میلادی است.

وی افزود: جمع کردن طرف‌های ذیربط همواره با چالش‌ها و مشکلات مختلفی همراه است و ما تلاش می‌کنیم که مشکلات را تا برگزاری مذاکرات موفقیت آمیز در کمترین زمان ممکن برطرف سازیم.

از سوی دیگر، چند منبع در سازمان ملل که نخواستند نامشان فاش شود نیز اعلام کردند که آمریکا و انگلیس به دنبال تدوین پیش نویس قطعنامه‌ای جهت توقف درگیری‌ها در یمن هستند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن