ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91517
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا در رشت برگزار شد+فیلم

یادواره شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت‌نیا در رشت برگزار شد+فیلم

به گزازش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم سالگرد شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان استان گیلان در مهدیه شهر رشت برگزار شد. فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ایستادگی و مقاومت را اصلی‌ترین درس شهدای مدافع حرم برای جامعه […]

به گزازش خبرگزاری تسنیم از رشت، مراسم سالگرد شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان استان گیلان در مهدیه شهر رشت برگزار شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ایستادگی و مقاومت را اصلی‌ترین درس شهدای مدافع حرم برای جامعه دانست و گفت: ایستادگی آن‌ها در برابر دشمنان سبب پیروزی آن‌ها شد.

سردار محمد عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم مقاومت در برابر یاوه‌گویی‌های دشمنان زورگوی جمهوری اسلامی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت همواره سبب می‌شود تا دشمنان نتوانند کاری را علیه ملت ایران از پیش ببرند.

وی تلاش برای جلب رضایت خداوند متعال را یکی دیگر از درس‌های شهدای مدافع حرم برای مردم دانست و خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم همواره کارهای خود را برای رضای خدا انجام می‌دادند.

پدر شهید سیرت‌نیا نیز در حاشیه این مراسم در مقابل دوربین تسنیم حاضر شد و با اشاره به سیره این شهید مدافع حرم گفت: فرزند من همواره در مراسمات و مجالس مذهبی حضور پیدا کرده و علاقه فراوانی به حضرت زهرا(س) داشت.

وی ضمن بیان برخی از خاطرات این شهید مدافع حرم خاطرنشان کرد: پیروی از ولایت‌فقیه و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری بزرگترین درسی بود که فرزند شهیدم برای جامعه داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، شهدای مدافع حرم جان خود را که عزیزترین سرمایه آن‌ها بود فدا کردند تا ما امروز بتوانیم در امنیت و آرامش کامل زندگی کنیم و خطری جان، مال و ناموس ما را تهدید نکند.

سید اسماعیل سیرت‌نیا یکی از شهدای مدافع حرم استان گیلان است که در سال 57 در رشت چشم  به جهان گشود و در سال 94 در جبهه‌های سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض شهادت نائل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن