ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91521
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه موقت شهرکرد: مجلس باید در شرایط بحرانی امروز بر کار دولت نظارت کند

امام جمعه موقت شهرکرد: مجلس باید در شرایط بحرانی امروز بر کار دولت نظارت کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن فاطمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت تقوا و خداترسی اظهار داشت: وقتی از خدا نترسیم بازار خراب، تقلب، حیله‌گری، کم‌کاری، گرانفروشی و اختلاس رایج می‌شود و چرخ اقتصاد از کار می‌افتد در حالیکه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن فاطمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت تقوا و خداترسی اظهار داشت: وقتی از خدا نترسیم بازار خراب، تقلب، حیله‌گری، کم‌کاری، گرانفروشی و اختلاس رایج می‌شود و چرخ اقتصاد از کار می‌افتد در حالیکه اسلام از این امور بیزار و با آنها مبارزه کرده و عذاب‌های سخت برای آنها یادآور شده است.

وی افزود: همه این ها از بی‌تقوایی کسی است که نام خود را مسلمان گذاشته است. کسی که از خدا بترسد مسائل دینی را در امور اقتصادی و تجارت و بازار رعایت می‌کند و هیچگاه خلاف دستورات اسلام عمل نمی‌کند.

امام جمعه موقت شهرکرد به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط با جوانان اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب ملت را به وجود جوانان امیدوار کردند و برای جوانان نیز توصیه‌های عالی داشتند به آنها امید و روحیه دادند که چقدر وجودشان می‌تواند برای اسلام مثمر ثمر باشد. باید به صورت شایسته از نیروی جوانان استفاده شود.

فاطمی تصریح کرد: به کارگیری و استفاده از نیروی جوان باید مورد توجه مسئولان، مردم و خود جوانان قرار گیرد آنها باید بدانند که رهبرشان چقدر به آنها برای رساندن کشتی انقلاب در این دریای متلاطم به ساحل نجات امید دارد.

وی به صحبت‌های پیش آمده در خصوص اعلام آتش‌بس در یمن اشاره و خاطرنشان کرد: مسلما در این بحث کسی دلش برای مردم یمن نسوخته است بلکه همه نگران عربستان هستند که او را از این گرداب و باتلاق که با نادانی خود را در آن گرفتار کرده است نجات دهند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: آمریکا و هم‌ پیمانانش در جنگ یمن می‌خواهند با حرف‌های بزک کرده و ظاهر فریب مثل حقوق بشر جنگ را خاتمه دهند چاره دیگری نیز ندارند.

فاطمی با اشاره به قانون خدا و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌بر اینکه حکومت‌های ظالم و غاصب رو به افول هستند، بیان کرد: امیدواریم به زودی شاهد این بشارت و امید رهبر باشیم.

وی به 24 آبان ماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی در سال 58 اشاره کرد و گفت: قانون اساسی نماد دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است. حاکمان و مدیران باید طبق این قانون رفتار کنند. مجلس، رئیس جمهور و مقام رهبری نیز برآمده از قانون اساسی هستند.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: دموکراسی نقص بزرگ دارد و آن این است که مردم رای دهند مجلس و رئیس جمهور را انتخاب کنند و سپس آنها هر طور عقلشان برسد کشور را اداره و گاهی حتی مسائلی شرم‌آور را تصویب کنند البته شورای نگهبان مراقب است که آنها مغایر دستورات اسلام و قانون اساسی عمل نکنند.

فاطمی با بیان اینکه در بحرانی که اکنون دچار آن شده‌ایم یکسری مطالبات و توقعات وجود دارد، خاطرنشان کرد: با استقامت ملت و امیدبخشی رهبر می‌توان از این برهه نیز عبور کرد و باکی از تحریم دشمن نیست اما گاهی کم‌کاری و عدم نظارت مشکلاتی ایجاد می‌کند رفع این مشکلات نیاز به نظارت دارد دولت باید در این زمینه بیشتر کار کند.

وی نظارت بر تولید و بازار را وظیفه دولت دانست و تصریح کرد: مجلس نیز باید بر کار دولت نظارت کند اگر مجلس سکوت کند جای ایراد دارد چرا که اکنون در یک مقطع حساس هستیم و هیچ کس نباید کوتاهی کند اگر مجلس فعالیت لازم را نداشته باشد سال دیگر این نمایندگان انتخاب نمی‌شوند چرا که رای مردم منوط به تلاش و فعالیت است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن