ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91523
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
شرایط کنونی کشور نتیجه بی تدبیری مسئولان است / اعتراف رسانه های غربی به شکست طرح اعمال تحریم های جدید علیه ایران

شرایط کنونی کشور نتیجه بی تدبیری مسئولان است / اعتراف رسانه های غربی به شکست طرح اعمال تحریم های جدید علیه ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.   امام جمعه یاسوج: کشتار کودکان یمنی با دلارهای امریکایی توسط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

 

امام جمعه یاسوج: کشتار کودکان یمنی با دلارهای امریکایی توسط سعودی ها

امام جمعه یاسوج: احیای عدالت و آزادگی از اهداف اربعین است که توطئه های آمریکای پلید داعیه دار حقوق بشر بیش از 110 میلیارد به عربستان سعودی می دهد تا یمن را از بین ببرد.

 حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان گفت؛ حضرت رسول الله ص فرمودند؛ دو امانت گرانبها در شما به امانت میگذارم یعنی هم قرآن وجود دارد و هم امام معصوم وجود دارد و هر دوی آنها در کنار هم خواهند بود.

موسوی اعظم بیان کرد؛ در ماه صفر مردم در هیئت ها و خانه ها عزاداری کردید و اما باید در مرحله اول وظیفه خود را بشناسیم و بعد اول کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: وظیفه و رسالت ما در برابر قرآن و امام معصوم چیست لذا اگر قرآن میخوانیم باید اوامر آن را اجرا کنیم.

موسوی اعظم اشاره کرد؛ بهترین شناخت شیوه سیره اهل بیت در زیارت عاشور و آل یاسین صرف خواندن نباشد و باید عمل کرد و باید شناخت پیدا کرد و صرف خواندن باشد.

وی تاکیدکرد؛ از امام صادق سوال میکردند، زیاد از سلمان یاد می کنید ایشان گفت: او تسلیم محض امام خود بود و دیگری سلمان هم عالم بود و هم علم دوست بود و مسئله سوم که حشر و نشر او با فقرا بود.

 موسوی اعظم گفت؛ ما باید خواسته های خود را به سوی امام معصوم بخواهیم یعنی کسانی که خیر محض هستند.

وی در ادامه بیان کرد: از امام علی تا امام مهدی (عج) باید امام خودرا شناخته شود یعنی نام و نام پدر او را بشناسد در شرایط فعلی باید امام زمان را بشناسیم.

خطیب موقت نمازجمعه یاسوج گفت: ما باید بسنجیم چه قدر تسلیم اهل بیت هستیم و در زندگی امورات آنها را به کار میبریم و خداوند هم تاکید بر عمل به سیره پیغمبر و اهل بیت او می کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از شافعی سوال در رابطه با برند بخشش حضرت علی (ع) سوال شد او گفت : علی بخشنده ترین فرد بود در عین اینکه در  فقر بود.

موسوی اعظم اظهار کرد؛ نذر را باید قربه الی الله انجام داد و در هر  مورد که نیت شده است باید انجام شود.

امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت ؛  یکی از مناسبت ها هجرت نبی مکرم اسلام از مکه به مدینه بود، به فداکاری امام علی دل شب المبیت جان پیغمبر را در مقابل چهل نفر حفظ کرد.

موسوی اعظم اشاره کرد؛ هدف از ساختن مسجد عبادت در مسجد است و ثواب ساخت مسجد از حسینه بیشتر است پیغمبر مسجد النبی را ساخت و شاکله حکومت اسلامی در مسجد و مدینه شکل گرفت.

وی گفت ؛ پیغمبر هجرت کرد و به علی گفت امانت را به صاحبان بازگردان و بعد به مدینه رهسپار شوید.

موسوی اعظم بیان کرد؛ دشمنان پیوسته سعی می کنند مسئله اربعین و عاشورا به حاشیه بکشانند یعنی میگویند پول های اربعین را به فقرا  دهید که هدف آنها تخریب این ارزشها است و از هزار سال پیش تا امروز مسئله  اربعین جهانی شده است.

امام جمعه موقت یاسوج گفت؛ نجف اشرف و کربلا مسئله ولایت را بیان می کند که در اربعین این امر تجلی دارد.

وی اشاره کرد؛ احیای عدالت و آزادگی از اهداف اربعین است که توطئه های آمریکای پلید داعیه دار حقوق بشر بیش از 110 میلیارد به عربستان سعودی می دهد تا یمن را از بین ببرد.

حجت الاسلام موسوی اعظم تصریح کرد؛ برای پیدا کردن راه نجات باید سیره  پیامبر و اهل بیت او را سرلوحه قرار دهیم.

 

 ********

 

امام جمعه لنده: ایجاد شرایط کنونی در کشور نتیجه بی تدبیری مسئولان است/برخی نمایندگان در مجلس تماشاچی هستند

 

امام جمعه شهرستان لنده گفت: ایجاد شرایط کنونی در کشور نتیجه بی تدبیری مسئولان و عدم توجه به فرامین مقام معظم رهبری است.

 

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با تبریک حلول ماه شریف و پر فضیلت ربیع الاول ماه شادی اهل بیت عصمت و طهارت و ولادت اشرف و سید موجودات جهان نزدیکترین فرد به خداوند یعنی محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم ماه آغاز ولایت است.

وی افزود: این موهبتی که حضرت باری تعالی به حالم نقشی تو این ماه و با تلاش لازم جهت مسیح پروردگار رو برا خودمان فراهم کنیم، این ماه عزیز ما هم با توسل و مناجات ها خود را از الطاف حضرت حق بهره مند خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: شب اول ماه ربیع الاول شبی است که مولای متقیان در بستر رسول الله و خوابید تا رسول خدا از حمله تمام طوایف عرب که شمشیر کشیدن که رسول الله را  به قتل برساند در امان بماند.

وی در ادامه به ازدواج جوانان د راین ماه عزیز اشاره کرد و گفت: طبیعتاً بحث مراسم ازدواج و عروسی ها به امید خدا آغاز می شود ولی باتوجه به وضعیت نابسامان بازار و شرایط به وجود آومده ضرورت دارد که با کنار گذاشتن برخی هزینه‌های غیر ضرور و سخت نگرفتن زمینه ازدواج آسان فرزندان و جوانان را فراهم می کنیم.

محمودی اصل گفت: ازدواج آسان،ازدواج پایه ، اساس و زیستی و پرهیز از عدم تجمل گرایی باید در این شهرستان بنا نهاده شود و اگر جایی مشکلاتی هم هست خانواده ها با کم کردن برخی انتظارات با پادرمیانی ریش سفیدها و یا اصلاح برخی رسم و رسوم این زمینه را فراهم کنند که انشالله زودتر بتوانند زندگی شان را شروع کنند.

امام جمعه شهرستان لنده خطاب به مسئولان گفت: افزایش قیمت های کنونی با توجه به شرایط کنونی نتیجه بی‌تدبیری برخی مسئولان ماست .

وی افزود: همین بی تدبیری ها و عدم توجه به معیشت مردم باعث نگرانی روز افزون مردم شده است که مهمترین این بخش ناشی از عدم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

خطیب جمعه شهرستان لنده گفت: امروز سیاست های مدنظر ولایت به درستی از سوی برخی مسئولان اجرایی نمی شود چرا که اگر در چند سال گذشته این راهبردها اجرایی می شد امروز شاهد این همه مشکلات نبودیم.

محمودی اصل گفت: در شرایطی که مردم دارای مشکلات اساسی هستند و برخی مسئولان دارای ضعف آشکار هستند برخی نمایندگان در مجلس تماشاچی هستند چرا که این قدرت را برای بازنگری قوانین و نظارت مستمر بر کار دولت را دارند که چندان همتی در این زمینه صورت نمی گیرد.

وی در ادامه گفت: باید تدابیری صورت گیرد که در مدت کمی مشکلات رفع شوند هر چند شاهد افزایش چند برابری اقلام مصرفی و مورد نیاز مردم بودیم که نمایندگان و مردم باید از مدیران اجرایی کشور مطالبه گری بکنند مردم که بنا نیز تجمع کنند بایستی نمایندگان فریاد مردم را به گوش دولتمران برسانند .

خطیب جمعه لنده گفت:  کنترل تورم در بازار سکه و ارز و مهار نقدینگی که چقدر تاثیر بر میزان کالاهای اساسی و مورد نیاز

مردم داشته است از مهمترین مواردی است که باید رفع شوند از طرفی از وزارت صنعت معدن و تجارت انتظار می‌رود با کنترل نظارت و مدیریت بر واردات و صادرات کالاهای اساسی زمینه پایین آمدن قیمت ها به طور ویژه محصولات گوشتی، لبنیات و محصولات کشاورزی را فراهم بکند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از وزارت جدید راه و شهرسازی می خواهیم که روند فعالیت‌های گذشته رو جبران کند تا در حوزه مسکن که مشکلات بسیاری داریم کاسته شود و در ترمیم بافت های فرسوده حرکت جدی‌تری بایستی اعمال شود و به روستاییان و حاشیه شهرها توجه بیشتری شود.

محمودی اصل گفت: مردم گله مند از ضعف نظارت ها و بی تربیری برخی مسئولانی هستند که در این شرایط باید در کنار مردم باشند .

وی گفت: مردم همواره در سنگر دفاع از انقلاب و ارزش ها محکم تر از همیشه در مراسم یوم الله ۱۳ آبان دیدید که آمریکایی که  به دنبال سرنگونی نظام ما بود با حضور باشکوه مردم تو دهنی محکمی به ترامپ و سیاستمداران غربی و آمریکایی زدند که جای تشکر دارد.

وی تاکیدکرد: از قوه قضائیه هم به خاطر برخورد با برخی دانه درشت‌ها که احکام قابل انتظار و سختی رو براش در نظر گرفت تشکر می‌کنیم  و امیدواریم که بدهکاران بزرگ بانکی باید اضافه کرد به جمع کسانی که اخلال در وضعیت اقتصادی داشتند محاکمه شدند چرا که بخش زیادی از ثروت این ملت دست یه عده کمی به نام بدهکاران افتاد.

 

*******

 

امام جمعه شهر لیکک:اعتراف رسانه های غربی به شکست طرح اعمال تحریم های جدید علیه ایران

 حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی در خطبه های امروز ابتدا با اشاره به خطرات و آسیب های فضای مجازی،گفت:نمیگویم از فضای مجازی استفاده نشود اما باید این فضا مدیریت شود.
وی با تشریح ضروریات روابط بین زن و شوهر، بر لزوم انعطاف پذیری برخورد بین زن و شوهر تأکید کرد.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:زن و شوهر باید چنان از نظر جسمی همدیگر را تامین کنند  تا طبق آیه قرآن نباید حتی به نگاه نزدیک شویم.

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:در مراسم خواستگاری لازم است در شهرستان ما دختر و پسر با هم گفت و گویی داشته باشند تا مطمئن شوند که مناسب هم هستند یا نه تا خدای ناکرده روابط آنها به طلاق منجر نشود.

امام جمعه شهر لیکک در فرازی دیگر از خطبه های امروز با تبریک حلول ماه ربیع الاول، با گرامیداشت سالروز شب لیل المبیت،این حرکت امام علی(ع) را مایه حفظ جان پیامبر اکرم(ص)و گسترش اسلام شد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مورد 13آبان،گفت:مقام معظم رهبری در این بیانات،نکاتی را تاکید کردند که لازم است توسط مردم و مسئولان تبیین و عملی شوند.

حجت الاسلام افروغی با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد:تا نظام های استکباری وجود دارد ، ما هم باید به مبارزه علیه استکبار ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه رسانه در جهان، افزود: رسانه هم قدرت نرم دارد و هم قدرت سخت.

امام جمعه شهر لیکک اشاره به اینکه آمریکا بدهکارترین کشور دنیاست، تصریح کرد: قدرت آمریکا روبه افول است،الان آمریکا و عربستان در باتلاق یمن مانده اند.

حجت الاسلام افروغی افزود:تقسیم یمن به یمن شمالی و جنوبی از اهداف اصلی آمریکا بود و این جنگ یک تمرین عملی برای حمله به ایران بود اما پیروز واقعی جنگ یمن ایران است نه آمریکا.

وی گفت:موج اسلام خواهی و فروش قرآن در جوامع مختلف بعد از حادثه 11سپتامبر و حوادث اخیر بیشتر شد که این نشانه قدرت نفوذ ایران و اسلام در جامعه جهانی است.

خطیب جمعه شهر لیکک گفت:اگر مقاومت ایران نبود میلیون ها نفر در شاخ آفریقا مسلمان نمی شد ؛در خود خاک آمریکا پیاده روی اربعین برگزار می شود،حوزه علمیه در بیشتر کشورهای غربی داریم که نشان از قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام افروغی تصریح کرد:بعضی از رسانه ها چنان تحریم های رئیس جمهور آمریکا را تبلیغ می کنند که انگار قرار است اتفاق خاصی بیفتد در صورتی که اینگونه نیست.

وی با بیان اینکه نشانه شکست آمریکا در اعمال تحریم های جدید استثنا کردن 8کشور از قانون منع خرید نفت ایران است،گفت:حتی بعضی از رسانه های غربی هم این کار را شکست آمریکا میدانند و رئیس جمهور آمریکا را بخاطر این شکست به تمسخر می گیرند.

حجت الاسلام افروغی با تأسی از فرمایشات اخیر رهبر انقلاب، افزود:نظریه مقاومت امتحان خود را پس داده است، آسیب شناسی شد،ترمیم گری درون خود را دارد و باید روز به روز تبلیغ عملی شود.

وی با گرامیداشت دهه وقف، گفت: اگر موقوفاتی به صورت طایفه ای برای کارهای خاص در شهرستان داشته باشیم، تاثیر زیادی در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم محروم دارد.

 

 

******

 

امام جمعه دهدشت: قطع ارتباط با امریکا باعث پیشرفت روز افزون ما شده است

حجت الاسلام حسینی در نماز عبادی سیاس جمعه این هفته شهردهدشت، ضمن توصیه خود و نمازگران به تقوای الهی گفت: جامعه ای که تفکرش غیر الهی است معیار های ارزشی او نیز بر اساس زر و زور و مسائل دنیوی است و در این تفکر مسائل انسانی مطرح نیست.

وی افزود:خداوند ارزش  و قیمت همه موجودات را می داند چون خودش خالق موجودات است و میداند ارزش هر موجودی چیست می فرماید که این معیار های دنیوی ارزشی ندارد. بدون شک اینگونه تفکرها با این تفکر که  ارزش های اللهی مهمتر از ارزش ها و‌مسائل دنیوی است، متفاوت است.

امام جمعه شهردهدشت تصریح کرد: کسی که اهل حجاب است،مرد و زنی که دامن خود را پاک نگه میدارد با مرد و زنی که دامن ناپاک دارد مساوی نسیتند و بین جهنم و بهشت تساوی وجود ندارد،عصرجاهلیت عصری است که خدا ،معنویت ، آخرت و معاد در آن فراموش شده است.انسانی که زمینه ای انحرافی دارد فعل و گفتارش هم زمینه های انحراف را بوجود می آورند.

حسینی ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول وتشکر و قدردانی از همه کسانی که در این دو ماه تلاش فراوانی در برنامه های  فرهنگی داشتند گفت:حضور مردم  در راهپیمایی ۱۳ آبان دشمن شکن و با شکوه بود. دشمن وقتی این جمعیت را می بیند پرونده هایی که برای مردم چیده را جمع می کند و دسیسه هایش برباد می رود.

 

وی تاکیدکرد: وقتی اربعین پیش می آید و مردم شجاعانه و غیرتمندانه حضور پیدا می کنند یا در سایر مناسبت ها حضور مردم است که توطئه دشمن را نابود می کند که این حضور خود نوعی جهاد است اما جهادی که با اسلحه و توپ و تانک نیست جهادی است که با حضور مردم صورت می گیرد و پوزه دشمن را به خاک می مالد.
 

وی تصریح کرد: اذعان آمریکا به اینکه چند کشور در مورد اجرای تحریم های جدید علیه ایران، این کشور را همراهی نکردند مجبور شدند که آن ها را از این کار و از تحریم  معاف کند و این نشانه قدرت ماست.

حسینی در پایان گفت: از زمانی که ما ارتباط مان را با آمریکا قطع کردیم پیشرفت کردیم و شوکت، عظمت، قدرت و نفوذ پیدا کردیم و در منطقه  قدرتمند شدیم.البته مشکلاتی و ایرادهایی هم وجود دارد اما ما باید به کشور های منطقه نگاه کنیم که هر جا آمریکا پا گذاشته غیر از ویرانی بدبختی و فلاکت چیزی برای آن ها نداشت والان هم هر مشکلی که ما داریم ناشی از توطئه های آمریکاست.

 

 

*******

 

 

امام جمعه گچساران:بیمارانی رجوع می کنند که حتی هزینه پرداخت ویزیت را هم ندارند/مراسم چهلمین سال شهدای مسجد شهیدان گچساران

حجت الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته گچساران با توصیه و دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز و اجتناب از گناهان با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو اظهار کرد: همان گونه که اشاره شد امروز اولین روز از ماه ربیع الاول است.

وی افزود: دو ماه محرم و صفر ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت و شما مومنین و مومنات مورد توجه اهل بیت قرار گرفته اید و ارتباطاتتان قوی تر شد و برخی نیز توفیق داشتند در این ایام به کربلا مشرف شدند و برخی نیز با راه اندازی موکب ها در خدمت رسانی به زائران کربلای حسینی در این ایام پرداختند.

امام جمعه گچساران تصریح: در این دوماه همه ی کشور و مردم حسین حسین می گفتند که این نشان از آن دارد که مورد توجه ائمه معصومین قرار گرفته اند.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به حلول ماه ربیع الاول بیان کرد: با آغاز این ماه حزن و اندوه دیگر نیست و این ایام، ایام بشارت و شادی است.

وی با بیان اینکه با حلول این ماه زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنیم، ابراز کرد: البته باید دقت کرد در این ایام روزهای شهادت ائمه معصومین در راه و موازین شرعی را نیز باید رعایت کرد و دستمان به دامان اهل بیت باشد و هر دستوری را که اهل بیت داده اند یقینا خیر دنیا و آخرت ما در آن است و بدانیم که راه نجات این است.

حجازی با اشاره به یوم الله 13 آبان که دشمنان خیلی تلاش کردند و به خصوص ابلهی که خیلی منم منم می کند و فکر می کند عددی است و نه تنها با ما دشمنی خود را ابراز نمی کند بلکه با همه دنیا و می خواهد همه را تحت فرمان خود داشته باشد.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه اینها عددی نیستند، بیان کرد: هر چه در توان داشتند تلاش کردند تا مردم در یوم الله 13 آبان شرکت کنند و یا کمرنگ بیایند لیکن به کوری چشم آنها این یوم الله 13 آبان ماه را هیچ وقت با این کیفیت و کمیت و با جمعیت اتحاد و انسجام برگزار نشده بود.

حجازی عنوان کرد: از تک تک خواهران و برداران در نقطه نقطه کشور ایران خاصه شهرستان گچساران که در راهپیمایی شرکت و برنامه ریزی ، حمایت و همکاری کرده بودند، تقدیر و تشکر دارم.

وی با اشاره به دیدار دانش آموزان و دانشجویان در روز 12 آبان ماه با مقام معظم رهبری بیان کرد: در این دیدار رهبری به نکاتی خوبی اشاره کرده اند. حجازی افزود: رهبری در یکی از فرازهای خود فرموده اند، امروز قدرت آمریکا به زوال است در زمان اوباما نیز این گونه بوده اما امروز در زمان رئیس جمهوری ترامپ که واضح است با هر تصمیمش در دنیا مخالفت می شود حتی لیبرادموکراسی هم دارد بی آبرو می شود.

امام جمعه گچساران ادامه داد: رئیس جمهور جدید آمریکا چون چوب حراج به اینها زده و آبروی آمریکا و لیبرادموکراسی را برده قدرت سخت آمریکا یعنی قدرت اقتصاد آمریکا و نظامیشان رو به زوال و افول است.

وی ادامه داد: رهبری در این باره فرمودند، هدف آمریکا از تحریم فلج کردن اقتصاد کشور ایران بود و نتیجه این شد که حرکت به سمت خودکفایی در کشور گسترش یابد. حجازی اظهار کرد: امروز در کشور شاهد یک حرکت جدید به سمت استقلال سیاسی و اقتصادی در کشور هستیم و آینده کشور ایران اسلامی به مراتب بهتر و درخشان تر از گذشته است و در آن تردیدی نیست.

خطیب جمعه گچساران خاطرنشان کرد: این که ولی خدا کسی که پناهگاه آن خدا است و بعد از خدا اهل بیت عصمت و طهارت پیامبر اکرم و امامان خاصه امام زمان (عج) معتمد آن اینها است این گونه و به صراحت بیان می کند که تردیدی نیست این بدان معنا است که ملت ایران بدانید که انشاالله همه فتنه گری ها و حیله گری ها و همه نقشه های دشمنان با عنایت به امام زمان (عج) نقشه برآب خواهد شد.

حجازی ادامه داد: رهبری به دانشجویان و دانش آموزان بیان کرد، که این روز را به چشم خود خواهید دید، آینده درخشان و اوج عزت کشور را شما جوانان و نوجوانان خواهید دید. وی افزود: امروز اولین روز از ماه ربیع الاول است و شب گذشته لیله مبیت بود یعنی شبی که امیرالمومنین (ع) در بستر رسول اکرم (ص) خوابیدند تا رسول اکرم (ص) بتواند به مدینه هجرت کند.

امام جمعه گچساران در ادامه به دیگر مناسبت های این هفته اشاره کرد و افزود: روز چهارشنبه 22 آبان ماه روز حمایت از بیماران کلیوی و روز جهانی دیابت است.

وی ادامه داد: مومنین ما آگاه هستیم بیمارانی رجوع می کنند که حتی هزینه پرداخت ویزیت را هم ندارند تلاش کنیم هم مسوولان به خصوص مسوولان شبکه بهداشت و درمان تلاش بیشتری کنند برای دنیا و آخرتمان به هم وطنانمان کمک کنیم که اگر این چنین عمل کنیم خدای متعال به ما آبرو و سلامتی بیشتری خواهد داد.

حجازی به برگزاری مراسم 19 آبان ماه اشاره و خاطرنشان کرد: 19 آبان ماه سالگرد شهادت شهدای والای مقام شهرستان گچساران است.

وی تصریح کرد: 6 نفر از جوانان آن دوران در مسجد شهیدان گچساران در سال 57 به جرم حق گویی و حق طلبی به شهادت رسیدند.

حجازی ادامه داد: فردا چهلمین سالگرد شهادت این عزیزان است که مراسم باشکوهی به منظور تجلیل از مقام شهادت برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن