ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91537
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
کمبود امکانات گربیان ساکنان مسکن مهر نظرآباد را گرفته است

کمبود امکانات گربیان ساکنان مسکن مهر نظرآباد را گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی، امام جمعه نظرآباد، 18 آبان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته وقف، اظهار کرد: فرهنگ وقف باید در جامعه احیا شود.وی با بیان اینکه بسیاری از مساجد، حسینیه‌ها و درمانگاه‌ها وقفی هستند، افزود: جامعه نیازمند […]

کمبود امکانات گربیان ساکنان مسکن مهر نظرآباد را گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی، امام جمعه نظرآباد، 18 آبان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته وقف، اظهار کرد: فرهنگ وقف باید در جامعه احیا شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از مساجد، حسینیه‌ها و درمانگاه‌ها وقفی هستند، افزود: جامعه نیازمند احیای این سنت حسنه است.
امام‌جمعه نظرآباد در ادامه با گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، گفت: کتاب غذای روح انسان است.
این مسئول بابیان اینکه متاسفانه در دنیای امروز گوشی‌های هوشمند جایگزین کتاب شده‌اند، گفت: هیچ وسیله‌ای نمی‌تواند جای کتاب را بگیرد و اطلاعاتی که از طریق گوشی هوشمند و فضای مجازی کسب می‌شود اغلب اطلاعات سطحی هستند.
امام‌جمعه نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات اخیر اشاره کرد و گفت: آمریکا به خود اجازه می‌دهد در امور کشورها مداخله کند و این شیطان بزرگ تا کنون جنگ‌های زیادی نیز به راه انداخته است.
موسوی به راه‌اندازی گروه تروریستی داعش توسط آمریکا اشاره کرد و افزود: آمریکا از عربستان حمایت می‌کند تا در یمن جنگ ادامه داشته باشد.
وی با تأکید بر اینکه از جنگ یمن بیش از ۴۴ ماه می‌گذرد، گفت: ایستادگی مردم یمن باعث شد عربستان به اهداف خود نرسد.
امام‌جمعه نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود به اعمال حریم‌های ظالمانه توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: سال‌های سال است که ایران توسط آمریکا تحریم شده است، امیدواریم با همکاری و همراهی مردم این برهه نیز بگذرد.
این مسئول به تغییرات در تیم اقتصادی دولت نیز اشاره کرد و افزود: مردم از وزرای جدید انتظار ثبات اقتصادی دارند در این زمینه باید اقدام سریع و عاجلی انجام شود.
وی در ادامه به وضعیت نامناسب مسکن مهر نظرآباد اشاره کرد و گفت: امیدواریم متولیان امر نسبت به این مشکل راه‌حل‌های مناسبی ارائه کنند تا مردم بیش از این اذیت نشوند.
موسوی بابیان اینکه مسکن مهر نظرآباد از نبود فضاهای فرهنگی رنج می‌برد، گفت: در این شهرک برای دو هزار و ۸۸۰ واحد فقط یک‌ مسجد و یک خانه بهداشت ساخته شده است.
امام‌جمعه نظرآباد با تاکید بر اینکه متأسفانه اختلاف بنیاد مسکن و شهرداری باعث شده ساکنان این شهرک از خدمات شهری بی‌بهره باشند، ابراز کرد: مسئولان باید پاسخگوی وضعیت ایجاد شده باشند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن