ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91539
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
امام‌جمعه همدان: حمایت آمریکا از آل سعود در به خاک و خون کشیدن مردم یمن مایه شرمساری‌ است

امام‌جمعه همدان: حمایت آمریکا از آل سعود در به خاک و خون کشیدن مردم یمن مایه شرمساری‌ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه همدان با تسلیت شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع)، اظهار داشت: پیامبر (ص) رحمت للعلمین بود چراکه پس از دشمنی‌های بسیار کفار و مشرکان با ایشان، آنان گمان می‌کردند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه همدان با تسلیت شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع)، اظهار داشت: پیامبر (ص) رحمت للعلمین بود چراکه پس از دشمنی‌های بسیار کفار و مشرکان با ایشان، آنان گمان می‌کردند مورد انتقام رسول خدا(ص) قرار می‌گیرند اما رحمت الهی در موردشان جاری شد.

وی با بیان اینکه در وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) هرگز حس انتقام‌جویی و کینه وجود نداشت، گفت: پیامبر اسلام(ص) در مقابل همه مشکلات ایستاد و امروز همه دنیا در برابر وجود نازنین ایشان سر تعظیم فرو می‌آورند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه معاویه به‌دنبال احیاء بت‌پرستی و بازگشت اسلام به دوران جاهلیت بود، افزود: علم و تدبیر امام حسن(ع) باعث شد معاویه در انجام این عمل شوم به نتیجه نرسد. متاسفانه تا کنون آنگونه که شایسته است به دوران زندگی و امامت امام حسن مجتبی(ع) پرداخته نشده؛ صلح  قهرمانانه امام حسن(ع) در سخت‌ترین شرایط و در مقابل بنی‌امیه خیر و برکت بسیاری برای اسلام به ارمغان آورد البته باید یادمان باشد همه مشکلات با اسلحه و خشونت برطرف نمی‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکید بر اینکه حکومت آل‌سعود امروز یکی از منفورترین حکومت‌های وابسته در جهان است، گفت: با حمایت‌های آمریکا هزاران کودک در یمن به خاک و خون کشیده شده‌اند و آن‌گاه دم از دموکراسی می‌زنند در حالی‌ که آمریکا می‌گوید عربستان به خوبی از اسلحه‌های ارسالی ما استفاده نمی‌کند. 

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی کشوری مقتدر در منطقه است و به هیچ وجه به هیچ کشور و دولت زورگویی باج نمی‌دهد، گفت: برخی از کشورهای منطقه برای بقای خود دائم به کشورهای مستکبر باج می‌دهند که این مایه تاسف است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن