ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91543
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

حمله هوایی به الحدیده 10 کشته یا زخمی برجا گذاشت

العالم – یمن به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، جنگنده بمب افکن های عربستان منطقه «7 ژوئیه» واقع در جنوب شهر الحدیده را بمباران کردند که در این حمله یک کودک کشته و 9 تن دیگر زخمی شدند.  حملات هوایی عربستان به منطقه «7 ژوئیه» سنگین […]

العالم – یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، جنگنده بمب افکن های عربستان منطقه «7 ژوئیه» واقع در جنوب شهر الحدیده را بمباران کردند که در این حمله یک کودک کشته و 9 تن دیگر زخمی شدند. 

حملات هوایی عربستان به منطقه «7 ژوئیه» سنگین گزارش شده است.

طی روزهای گذشته نیز حملات هوایی عربستان به شهر الحدیده شدید بود به طوری که بامداد پنجشنبه تنها در چند ساعت، جنگنده های عربستان بیش از 30 نوبت منطقه موسوم به «کیلومتر 16» و خیابان «ستین» در الحدیده بمباران کردند.

الحدیده یک بندر راهبردی در ساحل دریای سرخ و تنها گذرگاه ورودی کمک‌های بشردوستانه به کشور جنگ زده یمن است که 70 درصد مواد غذایی، دارویی و کمک های بهداشتی از این طریق، وارد این کشور می شود.

همچنین در حملات توپخانه ای نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی به شهرستان «رازح» واقع در استان صعده یمن یک زن کشته و دو غیرنظامی زخمی شدند.

عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند. 

تجاوز سعودی ها به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن