ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91568
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکید گریفیتس بر لزوم هر چه سریعتر مذاکرات صلح یمن

تاکید گریفیتس بر لزوم هر چه سریعتر مذاکرات صلح یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون المیادین، مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن بر ادامه تلاش‌ها برای ازسرگیری روند سیاسی در یمن طبق برنامه ریزی‌ها تأکید کرد. دفتر گریفیتس نیز در یک پیام توئیتری از ادامه گفتگو‌ها […]

تاکید گریفیتس بر لزوم هر چه سریعتر مذاکرات صلح یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون المیادین، مارتین گریفیتس، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن بر ادامه تلاش‌ها برای ازسرگیری روند سیاسی در یمن طبق برنامه ریزی‌ها تأکید کرد.

دفتر گریفیتس نیز در یک پیام توئیتری از ادامه گفتگو‌ها و رایزنی‌ها با طرف‌های درگیر در بحران یمن برای رسیدن به توافق در مورد زمینه سازی‌های لازم برای برگزاری مذاکرات خبر داد و بر پایبندی به برگزاری دور بعدی مذاکرات به محض فراهم شدن شرایط تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، سازمان ملل روز پنج شنبه از به تعویق افتادن گفتگو‌های صلح یمن خبر داد که قرار بود اواخر ماه جاری برگزار شود و ابراز امیدواری کرد این مذاکرات پیش از پایان سال میلادی جاری برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن