ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91575
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۳:۰۲
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
ابراز نگرانی کمیساریای امور آوارگان سازمان ملل در مورد ادامه جنگ در الحدیده

ابراز نگرانی کمیساریای امور آوارگان سازمان ملل در مورد ادامه جنگ در الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، شابیا مَنتو، سخنگوی رسمی کمیساریای امور آوارگان سازمان ملل از افزایش شمار قربانیان غیرنظامی به خاطر ادامه جنگ در الحدیده یمن شدیدا ابراز نگرانی کرد. شابیا مَنتو در این خصوص گفت: «جنگ در […]

ابراز نگرانی کمیساریای امور آوارگان سازمان ملل در مورد ادامه جنگ در الحدیدهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، شابیا مَنتو، سخنگوی رسمی کمیساریای امور آوارگان سازمان ملل از افزایش شمار قربانیان غیرنظامی به خاطر ادامه جنگ در الحدیده یمن شدیدا ابراز نگرانی کرد.

شابیا مَنتو در این خصوص گفت: «جنگ در اطراف و مناطق شرقی و جنوبی استان الحدیده به شدت در حال تشدید است و نبرد‌های خشونت بار و حملات هوایی باعث قربانی شدن شمار زیادی از غیر نظامیان شده است. فقط در ماه اکتبر ۹۴ غیر نظامی در الحدیده کشته و ۹۵ نفر نیز زخمی شده اند و زیرساخت‌ها در این شهر از جمله مراکز درمانی و منازل به شدت آسیب دیده اند. ما به شدت از این اوضاع نگرانیم چرا که جنگ از رساندن کمک‌های بشردوستانه به الحدیده جلوگیری می‌کند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن