ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91577
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۳:۲۵
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :

حمایت سندرز از توقف سوخت رسانی آمریکا به جنگنده‌های سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی اعلام کرد، مشارکت آمریکا در جنگ یمن فاقد مجوز و غیرقانونی است و باید به طور کامل پایان داده شود. سناتور ایالت ورمونت ضمن مثبت تلقی کردن موضوع پایان دادن به سوخت رسانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی اعلام کرد، مشارکت آمریکا در جنگ یمن فاقد مجوز و غیرقانونی است و باید به طور کامل پایان داده شود.

سناتور ایالت ورمونت ضمن مثبت تلقی کردن موضوع پایان دادن به سوخت رسانی به جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در یمن گفت، طرح توقف مشارکت آمریکا در جنگ یمن را مجددا به جریان خواهد انداخت.

برنی سندرز در حساب توئیتری خود، ضمن انتشار مجدد گزارش واشنگتن پست، مبنی بر تصمیم دولت ترامپ برای پایان دادن به سوخت رسانی به هواپیما‌های ائتلاف متجاوز سعودی در یمن، نوشت: «این گامی مثبت است. مشارکت ایالات متحده در جنگ یمن فاقد مجوز و غیرقانونی است و باید به طور کامل پایان داده شود. من به زودی طرح SJ Res ۵۴ را در سنا مجددا مطرح خواهم کرد، بنابراین مجلس سنا می‌تواند به مشارکت ایالات متحده در جنگ یمن به عنوان یک قانون و نه صرفا به عنوان امری که در اختیار رئیس جمهور است، پایان دهد.»

گفتنی است؛ روزنامه واشنگتن پست گزارش داد دولت دونالد ترامپ در حال بررسی امکان متوقف کردن سوخت رسانی به جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در جنگ یمن است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن