ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91623
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
ساخت المان‌ شهدای مدافع حرم لرستان

ساخت المان‌ شهدای مدافع حرم لرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از لرستان، احمد مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، امروز شنبه، ۱۹ آبان در جلسه نشست شورای بسیج مهندسین استان لرستان که در ساختمان معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول، گفت: در هر شهرستان حداقل یک المان شهدای […]

ساخت المان‌ شهدای مدافع حرم لرستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از لرستان، احمد مرادپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، امروز شنبه، ۱۹ آبان در جلسه نشست شورای بسیج مهندسین استان لرستان که در ساختمان معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک ماه ربیع‌الاول، گفت: در هر شهرستان حداقل یک المان شهدای مدافع حرم ساخته و نصب شود.
وی با اشاره به این‌که مدیریت ارشد استان به‌جد پیگیر پروژه‌های نیمه‌تمام است و انرژی خود را روی پروژه‌های نیمه تمام گذاشته‌ایم، تصریح کرد: تقویت کار گروهی یک امر مهم و ضروری است و تلاش برای رفع مشکلات استان و احساس مسئولیت در این زمینه باید نهادینه شود.
مرادپور با اشاره به این‌که بر روی پروژه‌های نیمه‌تمام استان لرستان متمرکز شده‌ایم، اضافه کرد: ۱۲۳ پروژه شاخص کلیدی نیمه‌تمام در استان لرستان توسط مدیریت ارشد استان شناسایی و برای هر کدام از آن‌ها یک دفترچه درست شده که هر هفته میزان پیشرفت آن‌ها را با حضور استاندار لرستان بررسی می‌کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با ذکر این مطلب که مدیریت ارشد استان به‌جد پیگیر این پروژه‌ها هستند و اصرار دارند که این پروژه‌ها به سرانجام برساند، خاطرنشان کرد: خیلی از مشکلات را باید با خلق ایده و فکر رفع کنیم، از این‌رو باید گفت، همه چیز اعتبار و پول نیست، بلکه باید درست هزینه کردن و صرفه‌جویی در بخش‌های مختلف را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی با اشاره به این‌که باید فقط به منافع استان و شهرمان فکر کنیم، گفت: درست استفاده کردن از فرصت‌ها مهم و ضروری است لذا باید اختلافات را کنار بگذاریم و به فکر آبادانی و برطرف کردن مشکلات استان و شهرمان باشیم.
در ادامه مقرر شد که در هر کارگروه هفت‌گانه شورای بسیج مهندسین استان یک نماینده از طرف دفتر فنی استانداری حضور پیدا کند و این نشست هر ماه با یک موضوع مختلف در معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن