ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91647
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

یمن|شلیک یک موشک بالستیک دیگر به مواضع مزدوران عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر 1، پادگان تازه تاسیس مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه عسیر را هدف قرار دادند. حملات جنون آمیز متجاوزان به الحدیده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر 1، پادگان تازه تاسیس مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه عسیر را هدف قرار دادند.

حملات جنون آمیز متجاوزان به الحدیده

خبرنگار المسیره در استان الحدیده از زخمی شدن سه یمنی در پی حملات توپخانه‌ای گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به منازل شهروندان در منطقه "7 یولیو" در بخش الحالی خبر داد.

وی افزود که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بیش از 10 بار مناطق مختلف بخش الحالی را بمباران کردند.

شکست عملیات متجاوزان در اطراف جیزان

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز شنبه عملیات متجاوزان سعودی برای پیشروی در شرق جبل النار در اطراف جیزان را به شکست کشاندند.

یک منبع نظامی گفت که در پی این عملیات دفاعی نیروهای یمنی شماری از متجاوزان سعودی کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "قانیه" در البیضاء را هدف حملات خود قرار دادند که شماری از آنها در پی این حملات به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن