ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91648
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
عبدالسلام: رژیم سودان از مواضع خصمانه خود علیه یمن دست بردارد

عبدالسلام: رژیم سودان از مواضع خصمانه خود علیه یمن دست بردارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن گفت که مواضع خصمانه رژیم سودان علیه یمن نتیجه‌ای به جز ضرر عایدش نخواهد کرد. وی افزود: کشته شدن نظامیان سودانی و اسیر شدن آنها در ساحل غربی نتیجه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن گفت که مواضع خصمانه رژیم سودان علیه یمن نتیجه‌ای به جز ضرر عایدش نخواهد کرد.

وی افزود: کشته شدن نظامیان سودانی و اسیر شدن آنها در ساحل غربی نتیجه ارتزاق رژیم سودان از جنگ ظالمانه و غیرقابل توجیه علیه یمن است.

سخنگوی جنبش انصارالله گفت: ما بر احترام خود به ملت برادر سودان تاکید می‌کنیم و امیدواریم که حکومت سودان از این مواضع بیهوده خود دست بردارد.

رژیم سعودی از همان ابتدای جنگ خود علیه ملت یمن با دلارهای نفتی و امتیازهای وسوسه‌کننده اقتصادی، مزدورانی از کشورهای مختلف از جمله از سودان برای مشارکت در جنایات خود علیه ملت یمن به خدمت گرفته است که تا کنون شمار زیادی از آنها در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به هلاکت رسیده‌اند.

با وجود مخالفت مردم سودان و برخی از احزاب این کشور با جنگ علیه یمن اما حکومت سودان تصمیمی برای خروج نیروهای خود از یمن اتخاذ نکرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن