ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91666
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۵:۰۷
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر دفاع یمن: نیرو و تجهیزات دشمن در ساحل غربی برای اشغال 10 کشور کافی بود

وزیر دفاع یمن: نیرو و تجهیزات دشمن در ساحل غربی برای اشغال 10 کشور کافی بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن، عصر شنبه طی سخنرانی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی فرماندهان گردان‌های مدافع ساحل غربی، متذکر شد دشمن برای عملیات اخیر در جبهه ساحل غربی، نیرو و تجهیزاتی برابر با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن، عصر شنبه طی سخنرانی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی فرماندهان گردان‌های مدافع ساحل غربی، متذکر شد دشمن برای عملیات اخیر در جبهه ساحل غربی، نیرو و تجهیزاتی برابر با نیروی موردنیاز برای اشغال 10 کشور بسیج کرده است، ولی با این حال این متجاوزان، به دلیل حمایت ملت از ارتش و کمیته‌های مردمی شکست خورد.

وزیر دفاع یمن از مقاومت فرزندان منطقه «تهامه» در مقابل دشمن در جبهه‌های ساحل غربی تمجید کرد و افزود که آنها به ملت یمن ثابت کردند در دفاع از ساحل غربی آماده جان‌فشانی هستند و همکاری و همبستگی آنها با ارتش و کمیته‌های مردمی تلاش متجاوزان و مزدوارن برای پیشروی را خنثی کردند.

از سوی دیگر، «محمد عیاش قحیم» سرپرست استانداری الحدیده در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد که آتش کینه، که تاسیسات الحدیده را ویران می‌کند بهترین دلیل بر پروژه اشغالگری است.

وی «تحرک مردمی در قبال نیروهای ائتلاف متجاوز در ساحل غربی را نتیجه جنایت‌های آن دانست».

با وجود هشدارهای جامعه جهانی درباره وخامت اوضاع انسانی در الحدیده، ائتلاف اماراتی- سعودی، با پشتیبانی وزارت دفاع آمریکا( پنتاگون)، از روز چهارشنبه 16 آبان حملاتی گسترده برای اشغال این استان و بندر استراتژیک آن در غرب یمن آغاز کرده که تاکنون در سایه مقاومت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هیچ دستاوردی را محقق نکرده است.

در تحولی دیگر از یمن، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، شب گذشته «ضیف‌الله الشامی» عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله را به عنوان وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن منصوب کرد.

پیشتر برخی منابع مدعی شدند که «عبدالسلام علی الجابر» وزیر سابق اطلاع‌رسانی، از جنبش انصارالله جدا شده و با فرار به ریاض به دولت مستعفی «عبد ربه منصور هادی» پیوسته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن