ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9167
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس خاکی جام شهدای مدافع حرم در قزوین

برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس خاکی جام شهدای مدافع حرم در قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، میثم آقاجانی در نشست خبری که در آستانه برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس خاکی جام شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: مسابقات جایزه بزرگ تنیس خاکی جام شهدای مدافع حرم قزوین جزو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، میثم آقاجانی در نشست خبری که در آستانه برگزاری مسابقات جایزه بزرگ تنیس خاکی جام شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان قزوین اظهار داشت: مسابقات جایزه بزرگ تنیس خاکی جام شهدای مدافع حرم قزوین جزو مسابقات واقعی جایزه بزرگ است زیرا 4 میلیون تومان جایزه نقدی برای این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین علاوه‌ بر جایزه نقدی، لوح تقدیر و تندیس این دوره از مسابقات هم به نفرات برتر اهدا می‌شود.

رئیس تربیت‌بدنی تیپ 116 پیاده مکانیزه قزوین با اشاره به حضور خانواده شهدای مدافع حرم استان قزوین در این مسابقات اضافه کرد: به منظور تجلیل از ایثارگری خانواده معظم شهدای مدافع حرم این استان از آنان دعوت شده تا در مراسم اختتامیه این مسابقات حضور داشته باشند و از آنان تقدیر می‌شود.

آقاجانی ادامه داد: این دوره از مسابقات جایزه بزرگ تنیس خاکی از 29 مهر ماه تا سوم آبان ماه سال جاری در قزوین برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگانی از استان‌های زنجان، گیلان، البرز، تهران، قزوین و خراسان رضوی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات جایزه بزرگ تنیس خاکی عنوان کرد: تاکنون 45 نفر از علاقمندان در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت‌نام که ساعت 18، 28 مهر ماه سال جاری است در مجموع 80 نفر ثبت‌نام کنند.

رئیس تربیت‌بدنی تیپ 116 پیاده مکانیزه قزوین تصریح کرد: این مسابقات با حمایت مادی، معنوی سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح استان قزوین، کانون بازنشستگان نیروهای مسلح این استان، قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و با محوریت تربیت‌بدنی تیپ 16 برگزار می‌شود.

* داشتن کارت بیمه ورزشی مهم‌ترین شرط برای حضور علاقمندان است

آقاجانی گفت: علاقمندان به حضور در این دوره از مسابقات جایزه بزرگ تنیس خاکی برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره تلفن 09126938636 آقای شادمان و 09128805884 خانم پوستی تماس بگیرند.

وی بیان کرد: این دوره از مسابقات به صورت مجزا برای آقایان و خانم‌ها برگزار شده و محل برگزاری مسابقات هم باشگاه تنیس خاکی تیپ 116 پیاده مکانیزه قزوین است.

رئیس تربیت‌بدنی تیپ 116 پیاده مکانیزه قزوین خاطرنشان کرد: رئیس سازمان لیگ تنیس خاکی کشور و برخی دیگر از مسؤولان کشوری و لشکری هم در این مسابقات حضور دارند.

آقاجانی با اشاره به شرایط حضور در این دوره از مسابقات مطرح کرد: داشتن کارت بیمه ورزشی مهم‌ترین شرط برای حضور علاقمندان در این دوره از مسابقات بوده و مبلغ ورودی هم برای هر نفر 50 هزار تومان است.

وی با بیان اینکه باشگاه تیپ 116 پیاده مکانیزه قزوین از شهریور ماه سال گذشته به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: در سال جاری در بخش بانوان دو تیم در لیگ دسته دوم داشتیم که موفق شدند جواز حضور در لیگ دسته یک کشوری را کسب کنند.

رئیس تربیت‌بدنی تیپ 116 پیاده مکانیزه قزوین افزود: همچنین این تیم‌ها موفقیت کسب رتبه دوم لیگ دسته یک کشوری را از آن خود کردند که این امر موجب شد جواز حضور در لیگ برتر کشوری را برای سال آینده دریافت کنند.

آقاجانی اضافه کرد: هیأت تنیس استان قزوین هم در این مدت با باشگاه تیپ 116 پیاده مکانیزه قزوین همکاری خوبی داشتند و امیدواریم از این پس هم حمایت بیشتری از این باشگاه داشته باشند.

وی یادآور شد: در مجموع 26 رشته ورزشی در باشگاه تیپ 116 پیاده مکانیزه قزوین فعال است که علاقمندان به این رشته‌های ورزشی می‌توانند با ثبت‌نام در این باشگاه از امکانات موجود استفاده کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن