ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9169
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
قزوین میزبان رقابت های تنیس خاکی جایزه بزرگ جام مدافعان حرم

قزوین میزبان رقابت های تنیس خاکی جایزه بزرگ جام مدافعان حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، میثم آقاجانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه برگزار شد اظهار کرد: انگیزه برگزاری این رویداد از مسابقات ۲۹ فروردین زده شد تا به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم یک مسابقات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، میثم آقاجانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در محل تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه برگزار شد اظهار کرد: انگیزه برگزاری این رویداد از مسابقات ۲۹ فروردین زده شد تا به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم یک مسابقات جایزه بزرگ تنیس خاکی در قزوین برگزار کنیم.

وی افزود: مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان بصورت انفرادی برگزار می شود و تا کنون از استان خراسان رضوی، تهران، البرز، گیلان، زنجان و قزوین ثبت نام داشته ایم و پیش بینی می کنیم تعداد بازیکنان شرکت کننده افزایش یابد.

آقاجانی افزود: در مجموع، چهار میلیون تومان جایزه نقدی به برترین های دو بخش آقایان و بانوان پرداخت می شود.

مسئول تربیت بدنی تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه قزوین ادامه داد: این مسابقات با حمایت مادی و معنوی سازمان خدمات درمانی و کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان و همچنین قرارگاه و تیپ ۱۱۶ با محوریت تربیت بدنی این تیپ در باشگاه تنیس خاکی شهید عابدینی تیپ ۱۱۶ قزوین برگزار می شود.

وی گفت: در آئین اختتامیه این مسابقات از ۶ خانواده  شهدای مدافع حرم سپاه استان و چند خانواده از شهدای نیروی زمینی ارتش  تقدیر می شود.

آقاجانی خاطر نشان کرد: باشگاه تنیس خاکی شهید عابدینی تیپ ۱۱۶ قزوین از سال گذشته بصورت رسمی کار خود را آغاز کرده و با برنامه ریزی که با دستور امیر فلاحی فرمانده تیپ به دنبال فعالیت باشگاه در سطح اول کشور بودیم تا کنون توانسته ایم در بخش بانوان در لیگ دو شرکت و به دسته یک صعود کنیم.

وی یادآور شد: در سال جاری هم تیم تنیس خاکی بانوان در لیگ یک به عنوان نایب قهرمانی دست یافت برای اولین بار در استان به عنوان تنها نماینده تنیس خاکی به لیگ برتر راه یافت و و در سال ۹۶ هم قصد داریم با همین بازیکنان در لیگ برتر کشور شرکت کنیم.

مسئول تربیت بدنی تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه قزوین تصریح کرد: هیئت تنیس خاکی استان هم در این مدت همراه ما بودند و امیدواریم در ادامه هم این همکاری  ادامه داشته باشد تا جوانان در این رشته موفق عمل کنند تا در کشور به جایگاه بالاتری دست یابیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن