ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91709
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
قانون پیمانی است که همه خود را ملزم به اجرای دقیق آن می‌دانیم/پایان مدیریت، پایان مسئولیت دینی، انقلابی نیست

قانون پیمانی است که همه خود را ملزم به اجرای دقیق آن می‌دانیم/پایان مدیریت، پایان مسئولیت دینی، انقلابی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در مراسم تودیع دو مدیر کل حراست و نیز امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان افزود: همه ما مکلف و موظفیم به قانون […]

قانون پیمانی است که همه خود را ملزم به اجرای دقیق آن می‌دانیم/پایان مدیریت، پایان مسئولیت دینی، انقلابی نیستبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در مراسم تودیع دو مدیر کل حراست و نیز امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی در اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان افزود: همه ما مکلف و موظفیم به قانون احترام بگذاریم حتی اگر نقد‌هایی به آن داشته باشیم، زیرا قانون پایه استواری و استحکام یک جامعه و کشور است.
وی  افزود: از این رو با افتخار و با همه ظرفیت هایمان تلاش می‌کنیم قانون به بهترین نحو عمل شود.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه همه کسانی که در دفاع مقدس در کنار شهداء حضور داشتند و همرزم آنان بودند امروز وظیفه‌ای سنگین‌تر در حفظ نظام و انقلاب بر عهده دارند.
رشیدیان اظهار کرد: همه این افراد به عنوان کسانی که دنباله سلسله شهداء و حرکت انقلابی ملت ایران هستند بار مسئولیت سنگین تری را بر دوش داشته و دارند.
وی تصریح کرد: هیچ یک از ما اعتقاد نداشته و نداریم که انقلابی بودن و مسئولیت انسان بودن و مسلمان بودن ما با اتمام دوران مدیریتی در دستگاه‌ها و بخش‌های اجرائی، پایان می‌پذیرد و به طور قطع همه تا پای جان استوار پای انقلاب، نظام، ملت و کشور خود ایستاده ایم.
استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: هر یک از این مسئولان بازنشسته پس از این هم در هر جا باشند خود را سربازان نظام و انقلاب و ملت می‌دانند و تلاش خود را برای اعتلاء و پیشرفت کشور و استان انجام می‌دهند.
رشیدیان ادامه داد: حتی اگر دولت جمهوری اسلامی به علت ممانعت قانونی از این ظرفیت استفاده نکند باز همه ما موظفیم توان، تجربه و ظرفیت خود را به هر نوع در راستای توسعه کشور و نظام عرضه کنیم.
وی افزود: وقتی مسئولیت اجرائی از شانه کسی برداشته می‌شود بار پاسخگویی اخروی آنهم برداشته می‌شود و سبک شدن بار مسئولیت، لحظات شیرینی به لحاظ تحویل مسئولیت به مدیر بعدی برای افراد فراهم می‌کند و از آن به عنوان مشاورانی امین، باتجربه، توان و تخصص خود برای پشتیبانی البته نه مداخله در امور، به مدیران جدید انتقال دهندو باید اینگونه شود.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همه ما باید تمام تلاش خود را برای سربلندی و عزت کشور و نظامی که پای آن امام و رهبری زحمات بسیار کشیده و شهداء خون‌ها داده اند در هر جا که هستیم به کار بندیم. بداخلاقی و رفتار‌های ناپسند هیچ ربطی به انقلابی گری ندارد رشیدیان با انتقاد به برخی بداخلاقی‌ها و حرکات ناپسند در جامعه در موضوع قانون منع بکارگیری بازنشستگان، گفت: مواردی معدودی از برخورد‌هایی توهین آمیز نسبت به چهره‌های پیشکسوت و مسئول رخ داده که در این رابطه بعضی سعی می‌کنند اینگونه رفتار‌ها را با عنوان انقلابی گری توجیه کنند و همین رفتار‌های زشت و ناپسند را نیز به صورت کلیپ و … در فضای مجازی توزیع و منتشر می‌کنند.
وی اظهار کرد: این بداخلاقی‌ها هیچ ارتباطی با انقلابی بودن ندارد ضمن آنکه الگوی ما و انقلاب ما سنت و اخلاق نبی مکرم اسلام (ص) ائمه طاهرین (ع) است که کسی سراغ ندارد موردی و جایی که ایشان حتی در برابر دشمنان خود بداخلاقی کرده باشند آنگونه که حتی به سپاه خود تاکید می‌کردند در جریان فتح هر منطقه بزرگان آن قوم را احترام کنند.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه همه به سیر تطور مدیریت‌ها ازنیرو‌های با تجربه و میانسال و مسن به جوانان اعتقاد و تاکید دارند، افزود:، اما با توجه به اینکه امروز زمان آزمون و خطا نیست تلاش بر آن است که مدیران و مسئولانی جایگزین بازنشستگان شوند که تخصص، سلامت، تجربه، انگیزه و برنامه لازم برای انجام امور را داشته باشند تا بتوانند چرخ توسعه کشور و امور جامعه را مطابق با نیاز‌های کشور و ملت در این شرایط سخت پیش ببرند.
رشیدیان  با بیان اینکه دو مدیر کلی که امروز بازنشسته می‌شوند، بزرگترین توشه‌ای که از این مسئولیت با خود می‌برند رضایت خداوندو، ولی نعمتمان امام رضا است، زیرا فردی که برای خدا و با نیت خالص کار کرده باشد نه برای منافع شخصی، منافع جناح و گروه و حزب در واقع متضرر نشده است.
وی گفت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و استان منتسب به وجود مطهر امام علی ابن موسی الرضا (ع) آن هم با نیت خدائی و رفع مشکلات مردم ذخیره‌ای نیکو برای دنیا و آخرت است
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در این میانه برخی از این غوغا‌ها و رفتار‌های ناپسند به طور قطع اجر تلاش خالصانه این مدیران برای کشور ورفاه مردم گم نمی‌شود.
وی با بیان اینکه این دو مدیر کل طی مدت مسئولیت، تمام تلاش خود برای انجام امور به بهترین نحو انجام دادند، افزود: بزرگترین قدردانی عمل نیک، تلاش‌ها و خدمات صادقانه‌ای شما در این جایگاه هاست که در رضایت مردم تجلی می‌یابد و اجر آن در نزد خداوند ماندگار و محفوظ است. استاندار خراسان رضوی در این جلسه از تلاش‌ها و خدمات علی پیروز مدیر کل حراست استانداری خراسان رضوی طی ۵ سال مسئولیت خود در این سمت ونیز محمد عجمی مدیر کل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری طی هشت سال مدیریت قدردانی کرد.
همچنین در این جلسه اسماعیل محمدخانی به عنوان سرپرست اداره کل حراست و حسین احمدی به عنوان سرپرست اداره کل امور اتباع استانداری خراسان رضوی معرفی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن