ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9172
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
  • 142 بازدید
  • ارسال توسط :
سعید جلیلی با خانواده شهید حمزه دیدار و گفتگو کرد +تصاویر

سعید جلیلی با خانواده شهید حمزه دیدار و گفتگو کرد +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی که به منظور ایراد سخنرانی در دانشگاه سمنان به این شهر سفر کرده است پیش از ظهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی که به منظور ایراد سخنرانی در دانشگاه سمنان به این شهر سفر کرده است پیش از ظهر امروز (سه شنبه) با حضور در منزل شهید محمد حسین حمزه با خانواده معظم این شهید مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که فرزندان و اعضای خانواده شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه حضور داشتند، جلیلی با برشمردن ویژگی های شهدای مدافع حرم اظهار کرد: جایگاه شهدای مدافع حرم مانند شهدای هشت سال دفاع مقدس رفیع و با عظمت است چرا که در دفاع از ارزش های اسلامی به شهادت رسیده اند.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در هنگام پذیرش قطعنامه اظهار کرد: همانطور که حضرت امام (ره) از خدای متعال درخواست نمودند درهای شهادت بر روی ملت ایران حتی با پایان جنگ باز ماند و راه شهادت مسدود نشد.

وی شهادت را مدال افتخاری ماندگار دانست و افزود: شهدای مدافع حرم در زندگی خود ویژگی هایی داشته اند که باعث شد تا به این مدال ارزشمند دست یابند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت حفظ ارزش های هشت سال دفاع مقدس و نیز شهدای مدافع حرم تاکید کرد و افزود: خانواده این شهدا نیز نشان داده اند در دفاع از ارزش های والای اسلامی ثابت قدم هستند.

در این دیدار حسن حمزه پدر شهید محمد حسین حمزه نیز با تشکر از حضور سعید جلیلی در سمنان، نسبت به برخی از مسائل مربوط به برجام ابراز نگرانی کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند نباید به رابطه با آمریکا خوش بین بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن