ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91727
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :

اوضاع بحرانی و نگران کننده بهداشتی در الحدیده

العالم – يمن به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار العالم؛ تلاش ائتلاف متجاوز برای حمله به استان الحدیده یمن موجب ادامه  اقدامات خشونت آمیز در اطراف این استان شده است. به گونه ای که بسیاری از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی با کمبود شدید دارو و هم چنین نبود […]

العالم – يمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار العالم؛ تلاش ائتلاف متجاوز برای حمله به استان الحدیده یمن موجب ادامه  اقدامات خشونت آمیز در اطراف این استان شده است.

به گونه ای که بسیاری از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی با کمبود شدید دارو و هم چنین نبود دستگاه هایی برای وضعیت های دشوار و فوق العاده روبرو شده اند.

مثلا تنها بیمارستان شهر الثوره در معرض حملات پیاپی  مزدوران متجاوز قرار گرفته تا دیگر نتوانند خدمات بشردوستانه رایگان ارائه دهند.

این مشکلات و بحران ها فقط به بیمارستان ها محدود نمی شود بلکه ده ها خانواده از تامین نیازهای فرزندان خود ناتوان هستند و باید تا مرگ با درد دست و پنجه نرم کنند زیرا به دلیل بحرانی شدن وضعیت مالی ناشی از بی توجهی سازمان های بشردوستانه و بین المللی به ایفای نقش واقعی خود و بحرانی شدن وضعیت مالی توان خرید دارو را ندارند.

 تراژدی های واقعی  بسیار تکرار شده و هنوز برای  کودکان آواره  تکرار می شود تا بیرون از خانه های ویران شده خود با مرگ و عذاب و درد روبرو شوند و منتظر دستی برای نشاندن درخت صلح هستند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن