ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91773
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۷:۵۰
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
واکنش عضو انصارالله به هیاهوی رسانه‌ای جدید عربستان و امارات

واکنش عضو انصارالله به هیاهوی رسانه‌ای جدید عربستان و امارات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌«حمید رزق» از مسئولان رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن درباره جدایی فردی به نام عبدالسلام جابر  از دولت نجات ملی و فرار وی به ریاض موضع‌گیری جالبی کرده است. وی در صفحه شخصی خود در توئیتر در اشاره به هیاهوی تبلیغاتی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌«حمید رزق» از مسئولان رسانه‌ای جنبش انصارالله یمن درباره جدایی فردی به نام عبدالسلام جابر  از دولت نجات ملی و فرار وی به ریاض موضع‌گیری جالبی کرده است.

وی در صفحه شخصی خود در توئیتر در اشاره به هیاهوی تبلیغاتی متجاوزان سعودی و اماراتی و بهره‌برداری آنها از عبدالسلام جابر در پی شکست‌های پیاپی خود در جبهه‌های مختلف یمن در برابر ارتش و کمیته‌های مردمی و برگزاری نشست مطبوعاتی برای وی و پخش زنده آن از شبکه‌های خود و در اشاره به پرتاب لنگه کفش به این فرد در جریان کنفرانس مطبوعاتی در ریاض نوشت : طی چهار سال، هیچ کس نمی‌دانست که در صنعاء‌، وزیر اطلاع‌رسانی وجود دارد،‌و  امروز همه دنیا عبدالسلام جابر را خواهند شناخت، تبریکات ما را پذیرا باشید،‌به کسانی که می‌خواهند فرار کنند، می‌گویم که کفش در انتظار شما خواهد بود.

خاطر نشان می‌شود «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن، روز شنبه 19 آبان، «ضیف‌الله الشامی» عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله را به عنوان وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن منصوب کرد.

پیشتر برخی منابع مدعی شده بودند که «عبدالسلام جابر» وزیر سابق اطلاع‌رسانی، از دولت نجات ملی جدا شده و با فرار به ریاض به دولت مستعفی «عبد ربه منصور هادی» پیوسته است.

رژیم سعودی که به همراه امارات از چهار سال گذشته در باتلاقی که خود به سبب جنگ افروزی علیه ملت یمن ایجاد کرده، گرفتار شده‌  است، تلاش کرده است از عبدالسلام جابر یک دستاورد راهبردی برای خود دست و پا کند و با هیاهوی تبلیغاتی فراوان مدعی شده است که جدایی جابر، یک ضربه بزرگ به انصارالله وارد کرده است.

این در حالی است که به گفته منابع خبری، جابر هرگز عضو انصارالله و آنچه آنچه حوثی‌ها می‌خوانند، نبوده است، چرا که وی از اهالی استان ضالع در جنوب یمن و از اهل سنت و همچنین آنچه به الحراک الجنوبی معروف است، بوده و گفته شده است از طریق حسن باووم رئیس طایفه خود با متجاوزان سعودی ارتباط برقرار کرده و در برابر بهایی اندک به ملت یمن خیانت کرد و با متجاوزان همراه شد.

رسانه‌های انصارالله تاکید کرده‌اند که جابر نقشی در کادر رهبری و همچنین  تشکیلاتی و ارکان قدرت یمن نداشته است، از سوی دیگر تلاش سعودی‌ها برای بهره‌برداری از این عنصر فراری در حالی است که دولت وابسته، عبدربه منصور هادی فراری و خائن در ریاض بارها شاهد جدایی اعضایش بوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن