ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91780
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۸:۱۳
  • 397 بازدید
  • ارسال توسط :
ادعاهای بحرین و مصر علیه ایران

ادعاهای بحرین و مصر علیه ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، وزارت خارجه بحرین و مصر دیروز(یکشنبه) در پی دهمین نشست کمیته مشترک دو کشور در منامه در بیانیه‌ای  بر اهمیت حفظ ثبات و امنیت منطقه و خلیج (فارس) و حفظ حاکمیت و استقلال کشورهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، وزارت خارجه بحرین و مصر دیروز(یکشنبه) در پی دهمین نشست کمیته مشترک دو کشور در منامه در بیانیه‌ای  بر اهمیت حفظ ثبات و امنیت منطقه و خلیج (فارس) و حفظ حاکمیت و استقلال کشورهای منطقه تاکید کردند.

آنها در این بیانیه آنچه را که تداوم شلیک موشک‌های بالستیک از یمن به عربستان از سوی حوثی‌های مورد حمایت ایران خواندند محکوم کردند.

در این بیانیه ادعا شده است: دخالت ایران در امور یمن و تلاش برای سلطه‌گری از طریق حمایت همه جانبه از انقلابی‌ها موجب طولانی‌شدن درگیری‌ها شده است.

کمیته مشترک دو کشور بحرین و مصر تاکید کرد: پذیرش مطالبات سیزده گانه و اصول شش گانه کشورهای عربستان، امارات، بحرین و مصر  تنها راه حل بحران قطر است و دور زدن این شروط از سوی قطر تنها منجر به طولانی شدن بحران می شوند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن