ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91799
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

یک مسئول یمنی: اگر امکانات مزدوران سعودی را داشتیم، وارد ریاض می شدیم!

العالم – یمن معاون وزیر اطلاع رسانی یمن، درخواست های آمریکا و انگلیس برای توقف جنگ در یمن را به منزله اجازه تلویحی برای تشدید اقدامات نظامی در الحدیده قلمداد کرد. «فهمی الیوسفی» در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری العالم گفت: ائتلاف متجاوز به سرکردگی آمریکا، در روزهای آخر از تجاوز خود به یمن به […]

العالم – یمن

معاون وزیر اطلاع رسانی یمن، درخواست های آمریکا و انگلیس برای توقف جنگ در یمن را به منزله اجازه تلویحی برای تشدید اقدامات نظامی در الحدیده قلمداد کرد.

«فهمی الیوسفی» در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری العالم گفت: ائتلاف متجاوز به سرکردگی آمریکا، در روزهای آخر از تجاوز خود به یمن به دنبال دستیابی به پیروزی است، اما آن ها از یک سو به علت موفقیت های چشمگیر نیروهای یمنی و از سوی دیگر به علت شکست پیشروی اشغالگران، قادر به دستیابی به چنین پیروزی هایی نخواهند بود.

وی تاکید کرد: تا این لحظه، نیروهای یمنی به معنای واقعی پیروز میدان نبرد هستند و این نیروها با وجود تعداد کم نیرو و ساده بودن امکاناتشان به کمک اراده و قدرت خود تا حد زیادی پیشروی های دشمنان متجاوز را ناکام گذاشته اند.

معاون وزیر اطلاع رسانی یمن با اشاره به امکانات زیاد مزدوران متجاوز سعودی و اماراتی گفت اگر نیروهای یمنی این امکانات را در اختیار داشتند، وارد ریاض می شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن