ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91802
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب «بیست سال و سه روز» رونمایی شد

کتاب «بیست سال و سه روز» رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه ۲۱ مهر ماه در سالن امام رضا (ع) اداره آموزش پرورش منطقه ۱۸ تهران از کتاب «بیست سال و سه روز» با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸، مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح و جمعی از دوستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه ۲۱ مهر ماه در سالن امام رضا (ع) اداره آموزش پرورش منطقه ۱۸ تهران از کتاب «بیست سال و سه روز» با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸، مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح و جمعی از دوستان و همرزمان شهید و همچنین خانواده شهید رونمایی شد.

کتاب بیست سال و سه روز از سری مجموعه کتاب‌های مدافعان حرم است که زندگی داستانی شهید مصطفی موسوی را روایت می‌کند. این شهید که وی را به عنوان جوانترین شهید ایرانی مدافع حرم می‌شناسند، بیست و یکم آبان ماه ۹۴ در شهر العیس حلب به شهادت رسید.

این کتاب در تیراژ ۲۲۰۰ نسخه و با قیمت ۱۳۰۰۰۰ ریال هم اکنون از طریق فروشگاه روایت فتح واقع در ابتدای خیابان سپهبد قرنی، نبش کوچه فلاح پور و سایر کتابفروشی‌ها و مراکز فرهنگی معتبر در دسترس عموم علاقمندان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن