ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91816
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
نقش دافوس در سوریه/پایان بررسی یک پرونده اقتصادی/واکنش ارتش به تهدید نفتکش ها و…

نقش دافوس در سوریه/پایان بررسی یک پرونده اقتصادی/واکنش ارتش به تهدید نفتکش ها و…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، معاون عملیات ارتش در حاشیه همایش ملی تهدیدهای نوپدید دفاعی در واکنش به تهدید نفتکش‌های ایرانی تاکید کرد:ارتش جمهوری اسلامی برای حفاظت از ناوگان تجاری از آمادگی لازم برخوردار است و برخلاف تهدیداتی که وجود داشته، تجارت در دریاها را بدون هیچ مشکلی انجام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، معاون عملیات ارتش در حاشیه همایش ملی تهدیدهای نوپدید دفاعی در واکنش به تهدید نفتکش‌های ایرانی تاکید کرد:ارتش جمهوری اسلامی برای حفاظت از ناوگان تجاری از آمادگی لازم برخوردار است و برخلاف تهدیداتی که وجود داشته، تجارت در دریاها را بدون هیچ مشکلی انجام خواهیم داد.

در همین همایش فرمانده دانشگاه دافوس با اشاره به اینکه دانشجویان و استادان دافوس در سوریه حضور مستشاری داشته‌اند، توضیح داد: ما به صورت مستشاری، نیروهایی در سوریه داشته ایم که از تجربیات شان در کلاس های دانشگاه استفاده می کنیم و این موضوع هم مربوط به دانشجویان دانشگاه ما می شود و هم به استادان که ما از هر دو گروه، نیروهایی را به عنوان مستشار در سوریه داشته ایم.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در سالروز شهادت سردار سرلشکر حسن طهرانی مقدم، تصویری از دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب برای تقدیر از وی و همکارانش در سازمان جهاد خودکفایی سپاه پاسداران را منتشر می‌کند.که در این دست نوشته مقام معظم رهبری از عملکرد شهید طهرانی مقدم و همکارانش به عنوان “معجزه” تعبیر کردند.

در مراسم تکریم و معارفه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: در دوران تحریم، از منابع خارجی استفاده خواهیم کرد و نباید بگذاریم راه منابع خارجی به کشور بسته شود. اسحاق جهانگیری معاون در بخش دیگری از صحبتهایش با اعلام خبر تقدیم لایحه‌ای به مجلس که بر اساس آن صاحبان سهام عدالت می‌توانند این سهام  را واگذار کنند، گفت: اگر بتوانند سهام خود را بفروشند امروز سهم  ۲ میلیون تومانی حدود ۱۳-۱۴ میلیون تومان ارزش دارد.

وی همچنین   در بدو ورود به فرودگاه آبادان در جمع خبرنگاران گفت: آمریکا از روزی که رییس‌جمهور جدید بر سر کار آمد، تمام تلاشش بر این بود که فضای اقتصادی ایران را ناامن کند تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی در کشور حضور پیدا نکنند.

عزت‌الله ضرغامی رییس سابق سازمان صدا و سیما و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار عکسی از نشستی که با حسن عباسی داشته است ، در صفحه اینستاگرامش به نقل از حسن عباسی با اشاره به حکمی که در موردش صادر شده است، نوشت که او معتقد بود مجازات ۷ ماه حبس برای عنوان اتهامی او بسیار ناچیز است!

نماینده مردم قصرشیرین، گیلان غرب و سرپل ذهاب با ارائه گزارشی از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه پس از گذشت یک‌سال نسبت به احتمال توقف روند بازسازی این مناطق  هشدار داد.

همچنین رییس فراکسیون ایثارگران مجلس در نامه‌ای به رییس مجلس از اقدام صداوسیما نسبت به بازنشستگی اجباری کارکنان ایثارگر این سازمان به بهانه اجرای قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان انتقاد کرد و خواستار پیگیری این موضوع شد.

چند منبع آگاه به روزنامه نیویورک تایمز اطلاع داده‌اند که مقامات سعودی از یک سال پیش به دنبال طراحی برای ترور مقامات ارشد ایرانی از جمله قاسم سلیمانی بوده‌اند. بر این اساس نیویورک تایمز به نقل از سه منبع آگاه فاش کرده است که مقامات اطلاعاتی نزدیک به بن سلمان سال گذشته از گروه کوچکی از تاجران درخواست کرده‌اند که از طریق شرکت‌های خصوصی، آن چه دشمنان ایرانی مخالف عرب عنوان شده را به قتل برسانند.

همچنین محمود سریع‌القلم، استاد دانشگاه در یادداشتی با عنوان ” استراتژی آمریکا نسبت به ایران” که در وبسایت وی منتشر شد، نوشت: ریشه اختلافات ایران و آمریکا، از نوع فکری – فلسفی است و برنامه هسته‌ای ظاهر قضیه است. در صورت برخورد نظامی با این اختلاف فکری، مسئله در کوتاه مدت حل می‌شود، اما تضاد اصلی به طرف زیرزمینی شدن می‌رود.

وزیر امورخارجه از قول مقامات پاکستانی برای آزادی مرزبانان ربوده شده خبر داد و گفت: مقامات پاکستانی اعم از نخست‌وزیر، وزیر امورخارجه و فرمانده ارتش پاکستان تعهد کردند که اقدامات خود را برای آزاد کردن همه گروگان‌های ایرانی افزایش دهند، همچنین این مقامات قول دادند که در آینده خبرهای خوبی برای ایران خواهند داشت.

رئیس جمهور عراق با تاکید بر اینکه عراق نباید از تحریم‌های آمریکا علیه ایران متحمل ضرر شود، گفت:نمی‌خواهیم که تحریم‌های آمریکا علیه ایران به عراق آسیب برسانند. وی با بیان اینکه میانجی ایران و آمریکا نیستیم، افزود: ما همواره درحال گفت‌وگو با آمریکا هستیم و شرایط ویژه عراق در رابطه با تحریم‌های آمریکا علیه ایران باید ملاحظه شود .

در همین رابطه عضو شورای رهبری حزب دموکرات کردستان عراق در دیدار با  سرکنسول ایران در اربیل روابط اقتصادی و تجاری با همسایگان از جمله ایران را  برای اقلیم کردستان عراق با  اهمیت دانسته و تاکید کرد: وضعیت اقتصادی ایران بر وضعیت اقلیم کردستان عراق اثر می گذارد.

همچنین ایرج مسجدی، سفیر ایران در بغداد با بیان اینکه ایران آماده هرنوع کمک به عراق است، افزود: کمک‌های‌مان به عراق در در زمینه فناوری، لجستیک، آموزش و مستشاری ادامه می‌یابد

سخنگوی شورای نگهبان در یک مستند تلویزیونی با عنوان «بدون توقف» گفت که شورای نگهبان در انجام وظایف نظر خود را تحمیل نمی‌کند بلکه نظر قانونی‌اش را اعلام می‌کند.

عباسعلی کدخدایی همچنین در رابطه با اینکه چرا شورای نگهبان نهاد، روزنامه یا خبرگزاری ندارد، در توئیتر با بیان اینکه اعتقادی به راه اندازی رسانه وابسته ندارم نوشت: رسانه‌های مستقل پیام ما را به مردم می‌رسانند.

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت:خدا را شاکریم که دشمنان ما را به این حماقت دچار کرده که نمی توانند تشخیص دهند طرف مقابلشان کشوری ثروتمند و غنی با منابع مادی فراوان و مهمتر از آن سرمایه های انسانی و مردمی بصیر و فهیم است که هیچ گاه به هیچ کشوری باج نمی دهد و با تلاش خود از مواهب کشورشان بهره مند می شوند.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در حاشیه جلسه مسئولان عالی قضایی از تاکید رییس قوه قضاییه بر استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از سوی قضات خبر داد

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده مدیر عامل شرکت نودیس پرداز (شرکت واردکننده موبایل) در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. قاضی صلواتی در پایان جلسه امروز ختم رسیدگی را اعلام کرد و گفت: در مهلت قانونی حکم دادگاه صادر خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن