ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9182
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
پدرم به جمع یاران امام حسین(ع) پیوست/پشتیبان ولایت هستم

پدرم به جمع یاران امام حسین(ع) پیوست/پشتیبان ولایت هستم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، مطهره علیزاده بعد از ظهر امروز در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم گیلان اظهار کرد: دلم هوای پدرم را دارد و خاطرات با او بودن را فراموش نمی‌کنم. وی ادامه داد: وقتی در مدرسه به ما گفتند بابا آب داد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، مطهره علیزاده بعد از ظهر امروز در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم گیلان اظهار کرد: دلم هوای پدرم را دارد و خاطرات با او بودن را فراموش نمی‌کنم.

وی ادامه داد: وقتی در مدرسه به ما گفتند بابا آب داد من به این می‌اندیشیدم که بابا خون داد و جان داد و شهید شد.

دختر شهید علیزاده به احساس خود نسبت به همسن و سال‌های خود اشاره کرد و ادامه داد: در نگاه نخست به دخترانی که سایه پدر بر سر آنهاست حسرت می‌خوردم اما بعد که عمیق‌تر نگاه می‌کنم می‌بینم چیزی که پدرم به من داده بسیار بزرگ و ارزشمند است.

وی گفت: پدرم با شهادت خود به من نعمت اصالت، ایمان و ایستادگی داد و چیزهایی که پدرم با شهادتش به من بخشید حتی پدرانی که ثروتمند هستند نمی‌توانند به فرزندان خود ببخشند.

مطهره با ابراز دلتنگی برای پدر شهیدش، گفت: پدرم  زمانی که رفت دلم گرفت و وقتی بود قلبم آرامش عجیبی داشت.

وی با اشاره به اینکه پدرش به جمع یاران امام حسین(ع) پیوسته است، تصریح کرد: پدرم از دنیایش گذشت و کربلایی شد.

دختر شهید علیزاده گفت: به خون امام حسین(ع) قسم می‌خورم که راه پدرم را ادامه می‌دهم و پشتیبان ولایت فقیه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) خواهم بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن