ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91874
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۹:۰۹
  • 137 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی دوره آمادگی کنکور کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث در گراش

برپایی دوره آمادگی کنکور کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث در گراش

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی مجمع القرآن فاطمیون گراش، دومین دوره آمادگی کنکور کارشناسی‌ارشد علوم قرآن و حدیث ویژه حافظان کل به مدت شش ماه در دانشسرای علوم قرآن و حدیث فاطمیون وابسته به این مجمع برگزار می‌شود.کلاس‌های این دوره طی […]

برپایی دوره آمادگی کنکور کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث در گراشبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی مجمع القرآن فاطمیون گراش، دومین دوره آمادگی کنکور کارشناسی‌ارشد علوم قرآن و حدیث ویژه حافظان کل به مدت شش ماه در دانشسرای علوم قرآن و حدیث فاطمیون وابسته به این مجمع برگزار می‌شود.
کلاس‌های این دوره طی روزهای زوج از ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود و برای بانوان شرکت‌کننده همراه با امکانات خوابگاهی و رفاهی است.
این دوره با هدف تثبیت حفظ و رشد علمی حافظان قرآن، اخذ مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث، فراهم شدن زمینه حضور در مقاطع علمی ارشد و دکترا، فراهم کردن زمینه به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد قرآنی در دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، حوزه علمیه، ادارات دولتی، مراکز نظامی، انتظامی و مؤسسات قرآنی ـ فرهنگی اشاره کرد.
یادآور می‌شود، مجلس شورای اسلامی درسال ۱۳۷۵ طرحی را تصویب کرد که براساس آن به منظور تجلیل از مقام حافظان کل قرآن، مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث(لیسانس) به این افراد اعطا می‌شود. این طرح در تاریخ ۱۵ بهمن‌ماه 1376 از سوی هیئت وزیران نیز تصویب شد که براساس آن به افرادی که حافظ کل قرآن  باشند، چه مدرک دیپلم را اخذ کرده باشند یا خیر، به شرط مجاز شدن در آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث و نیز آزمون شفاهی حفظ قرآن از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث اعطا می‌شود؛ لذا حافظانی که در آزمون سازمان سنجش(کنکور کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث) مجاز شوند، جهت آزمون شفاهی حفظ کل دعوت می‌شوند.
این آزمون هرساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه در تهران و سازمان دارالقرآن تبلیغات در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود و چنانچه فردی در آزمون حفظ کل قبول نشود، هر چند در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور مجاز شده باشد، مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث به ایشان تعلق نمی‌گیرد و سال بعد باید مجدد در آزمون سازمان سنجش شرکت کند.
علاقه‌مندان برای ثبت‌ نام و شرکت در دوره تا ۳۰ آبان‌ماه فرصت دارند تا در این دوره نام‌نویسی کنند. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۷۱۵۲۴۴۵۴۴۵ تماس بگیرند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن