ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 91937
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۴:۵۵
  • 326 بازدید
  • ارسال توسط :
گردهمایی دانشجویی “سفیران انقلاب” در اهواز برگزار می‌شود

گردهمایی دانشجویی “سفیران انقلاب” در اهواز برگزار می‌شود

حمزه دستیار مسئول واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دومین دوره گردهمایی سفیران انقلاب مزین به آیه أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؟ خطاب به اویس‌های یمنی و بشارت پیروزی ملت غیرتمند یمن به جهان اسلام! برگزار می‌شود، زیرا اعتقاد راسخ داریم که یمنی‌ها با دست خالی و […]

حمزه دستیار مسئول واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دومین دوره گردهمایی سفیران انقلاب مزین به آیه أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؟ خطاب به اویس‌های یمنی و بشارت پیروزی ملت غیرتمند یمن به جهان اسلام! برگزار می‌شود، زیرا اعتقاد راسخ داریم که یمنی‌ها با دست خالی و پای برهنه بر ائتلاف عبری، عربی، غربی با محوریت سعودی جنایت کار پیروز خواهند شد و این پیروی به فضل پروردگار نزدیک است.
وی افزود: هدف کلی از برگزاری این گردهمایی، اجتماعی سازی مسائل بین الملل، بالابردن سطح علمی شرکت‌کنندگان در حوزه مسائل بین‌الملل و نیز نیروسازی برای فعالیت در این عرصه است که تلاش شده علاوه بر جضور منتخبان دوره اول، با گزینش قبلی شرکت‌کنندگان جدید از طریق مصاحبه از سراسر کشور، انتخاب اساتید صاحب‌نظر در حوزه‌های مختلف و نیز طراحی یک فرآیند پیوسته آموزشی، در جهت نیل به اهداف این دوره قدم برداریم.
مسئول واحد بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: این گردهمایی با حضور جمعی از سفرا، دیپلمات‌های برجسته، کارشناسان و تحلیلگران ارشد مسائل بین‌الملل از جمله دکتر سید جلال ساداتیان نماینده سابق مجلس و سفیر سابق ایران در انگلستان، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی (امام جمعه اهواز)، نادر طالب زاده، مدیرکل بین الملل دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی، علیرضا کمیلی دبیر اتحادیه امت واحده، نوروزیان دبیر سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا، زینب مهنا فعال حقوق بشری از لبنان برگزار می‌شود. همچنین تماس ویدیوئی با فعالین حوزه‌های بین الملل بیرون از کشور برگزار خواهد شد.
دستیار اظهار کرد: افتتاحیه این گردهمایی با حضور تعدادی از خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی اخیر اهواز و دانشجویانی از کشور یمن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شفیعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: در این دوره فعالین دانشجویی حوزه بین الملل انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور حضور خواهند یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن